Ubezpieczenie mieszkania i domu

Ubezpiecz najważniejsze miejsce na świecie. Już od 100 zł rocznie

Sprawdź cenę

Dom to najważniejsze miejsce w Twoim życiu

Cokolwiek się wydarzy, załatwisz to z nami jednym telefonem, a odszkodowanie wypłacimy w 10 dni.

Zalanie

Dom lub mieszkanie zastępcze na czas remontu

Przepięcie

Wypłata jak za nowy sprzęt o tych samych parametrach

Odpowiedzialność cywilna

Nawet 100 000 zł, gdy wyrządzisz szkodę

Co zawiera ubezpieczenie mieszkania lub domu

Co ubezpieczamy 

  • Zalanie, przepięcie i inne zdarzenia losowe
  • Powódź i zalanie opadami atmosferycznymi
  • Kradzież z włamaniem - wypłacamy 100% wartości skradzionych przedmiotów 
  • Stłuczenie elementów szklanych 
  • OC w życiu prywatnym gdy wyrządzisz szkodę
  • Gwarantujemy wypłatę w 10 dni od zgłoszenia szkody

Szkody, których nie pokrywamy

  • Szkody powstałe podczas remontu naruszającego konstrukcję nośną 
  • Utrata kart kredytowych i debetowych, czeków, weksli
  • Szkody powstałe w namiotach, szklarniach, kurnikach, stodołach
  • Szkody powstałe w wyniku działań wojennych i akcji protestacyjnych
  • Szkody wywołane umyślnie

Dlaczego warto

Zobacz kiedy przydaje się nasze ubezpieczenie

Gwarancja wypłaty w 10 dni

Aviva gwarantuje wypłatę odszkodowania w 10 dni albo dodatkowe świadczenie. Dostałam odszkodowanie po 11 dniach i rzeczywiście ta kwota z kosztorysu była powiększona o moją roczną składkę. Byłam w lekkim szoku. To raczej rzadko spotykane.

Awaria pralki

Pralka mi wylała i zniszczyła całą podłogę. Naprawili ją już następnego dnia, a odszkodowanie za zniszczony parkiet dostałam już po 3 dniach. Musiałam tylko zapłacić za nowy wężyk do pralki, bo to on był przyczyną.

Potrzebujesz pomocy?

Oto najczęściej zadawane pytania o ubezpieczenia turystyczne

Kiedy rozpoczyna się ochrona?

Od dnia następnego po opłaceniu składki. Np.: dziś kupujesz ubezpieczenie przez telefon i płacisz kartą, polisa działa od jutra. Polisa jest ważna przez rok, ale masz też możliwość kupienia ochrony od razu na 2 lub 3 lata, z atrakcyjną zniżką.

Co zrobić, gdy zapomniałem opłacić składkę?

Jeżeli zawarłeś umowę ubezpieczenia u agenta bądź w oddziale, ale nie opłaciłeś składki, skontaktuj się z agentem. Podpowie Ci jaką kwotę powinieneś wpłacić albo wskaże numer konta, na jaki dokonać przelewu. Jeżeli zawarłeś umowę ubezpieczenia mieszkaniowego przez telefon, wystarczy że zadzwonisz do nas i łatwo opłacisz polisę kartą kredytową. 

Co to jest pomoc medyczna (Medical Assistance)?

To usługa, którą świadczymy za pomocą naszego centrum alarmowego: 22 557 44 44. Przez cały czas trwania umowy możesz zamówić 3 wizyty domowe lekarza,  wizyty pielęgniarki według zaleceń lekarskich i 5 wizyt u psychologa. Zapewniamy także transport medyczny, opiekę po pobycie w szpitalu oraz rehabilitację, dostarczenie leków i sprzętu medycznego, opiekę nad osobami niesamodzielnymi oraz nad zwierzętami domowymi. Usługa działa 24h.

Co to jest pomoc domowa (Home Assistance)?

To usługa, którą świadczymy za pomocą naszego centrum alarmowego: 22 557 44 44. Przez cały czas trwania umowy przysługuje Ci wizyta ślusarza, elektryka czy hydraulika, fachowa pomoc w razie awarii sprzętu RTV, AGD i komputerów, opieka nad zwierzętami domowymi czy dostęp do przydatnych infolinii – m.in. weterynaryjnej, prawnej i medycznej, a także pomoc konsjerża. Zapewniamy też ochronę, czyli nadzór odpowiednich osób nad Twoim mieszkaniem i mieniem. Udzielamy informacji na temat miejsc, do których chcesz się wybrać na wakacje, przejezdności tras, instytucji i firm, a nawet wydarzeń kulturalnych i sportowych. Usługa działa 24h.

Czy muszę robić przeglądy instalacji?

Tak. Prawo budowlane wymaga przeprowadzania przeglądu instalacji kominowej i wentylacyjnej raz w roku i przeglądu instalacji elektrycznej raz na pięć lat. Zachowuj
potwierdzenia tych przeglądów, nawet jeśli robi je za Ciebie np. wspólnota mieszkaniowa. 

Skontaktuj się z nami

Zgłaszanie szkód i Infolinia

+48 22 557 44 44

Godziny otwarcia od 08:00 do 20:00

Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty (art. 66 Kodeksu cywilnego).  Stroną umowy jest Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA. Zakres ubezpieczenia i wyłączenia odpowiedzialności regulują ogólne warunki ubezpieczenia dostępne na aviva.pl. Informacje o produkcie są dostępne na infolinii (tel. 22 557 44 44)  oraz u agentów ubezpieczeniowych Avivy.