Zagraniczna druga opinia medyczna i wsparcie w chorobie

Pomoc w razie problemów zdrowotnych

Podstawowe informacje

Dzięki umowie „Mediservice” w razie poważnej choroby możesz skonsultować otrzymaną diagnozę ze światowej klasy specjalistami. Możesz także skorzystać z usług assistance, jeśli nagle zachorujesz, będziesz mieć wypadek lub trafisz do szpitala.

Co zyskujesz?

  • Konsultacje u światowej klasy lekarzy specjalistów (Best Doctors)
    Jeśli lekarz zdiagnozował u Ciebie lub bliskich poważną chorobę, możesz liczyć na drugą opinię eksperta praktykującego poza Polską, bez konieczności wyjazdu za granicę.
  • Assistance medyczny
    Zyskasz pomoc na wypadek nagłych problemów ze zdrowiem i pobytu w szpitalu, np. wizyty lekarskie czy transport medyczny.

Jak zawrzeć umowę?

Umowę możesz zawrzeć równocześnie z ubezpieczeniem Nowa Perspektywa

Z opinii lekarzy specjalistów możesz skorzystać nie tylko Ty, ale również Twoja żona lub Twój mąż oraz dzieci do 25 lat.

Szczegółowy zakres ochrony

Druga opinia medyczna

Dotyczy poważnych chorób (jak np. nowotwór złośliwy) oraz uszkodzeń ciała i obejmuje: 

- diagnozę postawioną przez eksperta, 
- ocenę dotychczasowego leczenia,
- propozycję sposobu dalszego leczenia.

Specjalistyczna informacja medyczna

Dotyczy chorób niezagrażających życiu, które wymagają leczenia specjalistycznego (jak np. alergia) i obejmuje:

- ocenę stanu zdrowia,
- propozycję leczenia (jeśli jest to możliwe na podstawie otrzymanych informacji).

Baza wiedzy medycznej online Po zalogowaniu na platformę AskBestDoctors.com znajdziesz:
- swoją dokumentację medyczną,
- bogate zasoby informacji medycznych (w tym: materiały video).
Dodatkowa pomoc w ramach assistance

Z umową otrzymasz ubezpieczenie “Medi-Assistance”, które zapewni Ci pomoc w razie problemów ze zdrowiem, w tym między innymi:

- wizyty lekarskie (3 w roku)
- transport między domem a placówką medyczną oraz między placówkami
- rehabilitacja w poradni specjalistycznej lub miejscu zamieszkania

Dowiedz się więcej

Pomoc z ubezpieczenia

Sprawdź, jak otrzymać pomoc w ramach umowy Mediservice

Druga opinia lub informacja medyczna

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta Best Doctors pod numerem telefonu

800 365 867

Z pomocy możesz korzystać
24h na dobę

Dostęp do wiedzy medycznej online

Utwórz konto i zaloguj się na AskBestDoctors.com. Przy rejestracji wybierz ubezpieczyciela “Aviva Poland” oraz podaj swój numer polisy. 

Assistance medyczny

Skontaktuj się z infolinią naszego partnera AWP P&C pod numerem 

22 591 95 73  lub  22 281 95 73

Z pomocy możesz korzystać
24h na dobę

Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Pełny opis ubezpieczenia znajduje się w jego ogólnych warunkach i załącznikach do tego dokumentu zamieszczonych powyżej oraz na stronie www.aviva.pl/owu