< AVIVA | ❤ Ubezpieczenie na życie Nowa Perspektywa

Druga opinia lekarska oraz pomoc w leczeniu

Gdy potrzebujesz wsparcia w chorobie...

Zyskaj dodatkową pomoc w razie problemów zdrowotnych.

Dzięki umowie dodatkowej „Mediservice” w razie poważnej choroby będziesz mógł skonsultować otrzymaną diagnozę ze światowej klasy specjalistami. Możesz także liczyć na pomoc medyczną i domową, gdy zachorujesz lub trafisz do szpitala.  Ułatwisz sobie powrót do zdrowia, a okres choroby będzie mniej stresujący.

Podstawowe korzyści

Druga opinia medyczna:

  • Konsultacje u światowej klasy specjalistów (Best Doctors)
    Niezależnie od tego, czy lekarze w Polsce zdiagnozowali u Ciebie lub bliskich poważną chorobę, czy zmagasz się z drobnymi dolegliwościami, możesz liczyć na opinię najlepszych specjalistów bez konieczności wyjazdu za granicę. Wystarczy, że przekażesz dokumentację medyczną lub skorzystasz z telefonicznej pomocy polskiego konsultanta, który zrobi to w Twoim imieniu.  
  • Dostęp do sprawdzonych informacji medycznych przez Internet 
    Otrzymujesz dostęp do platformy informacyjnej online, na której znajdziesz szeroki zasób informacji medycznych (także w formie video). Możesz tutaj przechowywać i przeglądać swoją dokumentację medyczną.
  • Z opinii możesz korzystać Ty, Twój partner oraz dzieci do 25 lat

Pomoc medyczna i domowa (dzięki pakietowi assistance):

  • Wsparcie, gdy trafisz do szpitala
    Jeżeli spędzisz w szpitalu więcej niż 2 dni, zapłacimy za wizyty Twoich bliskich (także ich noclegi), a gdy Twój stan zdrowia będzie wymagał dłuższego pobytu poza domem,  zorganizujemy opiekę nad Twoimi dziećmi oraz zwierzętami (kotem, psem).
  • Pomoc po wyjściu ze szpitala
    Po powrocie ze szpitala do domu, raz w roku, możesz liczyć na pomoc wykwalifikowanej pielęgniarki (np. przy zmianie opatrunku) oraz pomocy domowej, która wesprze Cię w codziennych czynnościach (np. gotowaniu i sprzątaniu).
  • Transport medyczny
    Gdy zajdzie potrzeba, zapewnimy Ci transport do i ze szpitala lub przychodni.
  • Pomoc, gdy zachorujesz
    Zapewnimy Ci organizację porady w prywatnej przychodni u lekarzy wybranych specjalizacji, a jeśli nie będziesz mógł wychodzić z domu - dostarczenie leków, artykułów spożywczych lub gotowych posiłków (koszty wizyty i dostarczanych artykułów pokrywasz Ty).

Sprawdź, jaki jest zakres ochrony

Co zapewnia ubezpieczenie? 

Dostęp do zagranicznej opinii medycznej: 

  • dotyczy poważnych chorób / uszkodzeń ciała, wymienionych w warunkach ogólnych i zagrażających życiu (jak np. nowotwór złośliwy),
  • obejmuje:
  • diagnozę eksperta,
  • ocenę dotychczasowego leczenia, 
  • propozycję dalszego leczenia.

Dostęp do telefonicznej konsultacji eksperta (AskTheExpert):

  • dotyczy chorób niezagrażających życiu, które wymagają leczenia specjalistycznego (jak np. alergia),
  • obejmuje:
  •  ocenę stanu zdrowia,
  • propozycję leczenia (opcjonalnie).

 Dostęp do internetowej platformy AskBestDoctors (www.askbestdoctors.com/pol), na której po zalogowaniu się znajdziesz:

  • swoją dokumentację medyczną,
  • bogate zasoby informacji medycznych  (w tym: materiały video).

Pakiet usług assistance w razie wypadku, nagłego zachorowania lub niespodziewanych zdarzeń.

Więcej szczegółów znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia.

 

 

Pozostałe umowy dodatkowe do ubezpieczenia na życie

Leczenie poważnej choroby

Nawet do 800 000 zł w razie 45 ciężkich chorób

Utrzymanie standardu życia

Nawet do 800 000 zł w razie poważnej choroby lub wypadku

Pomoc po wypadku

Pieniądze np. na leczenie i rehabilitację, by poradzić sobie z jego skutkami

Pobyt w szpitalu

Wypłata po leczeniu w szpitalu lub placówce chirurgii jednego dnia.  Środki na zakup leków. 

Skontaktuj się z nami

Infolinia

+48 22 557 44 44

w Od 8:00 do 20:00

Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Pełny opis ubezpieczenia znajduje się w jego ogólnych warunkach i załącznikach do tego dokumentu zamieszczonych powyżej oraz na stronie www.aviva.pl/owu.