Dziękujemy,
że jesteś z nami

Prezent dla wieloletnich Klientów od Avivy

Dziękując za okazane zaufanie, przedłużamy Ci na kolejne 12 miesięcy dostęp do upominkowego pakietu pomocy. Sprawdź najważniejsze korzyści:

Pomoc medyczna w razie problemów ze zdrowiem

(w tym: dwie domowe wizyty lekarza)

Interwencje fachowców w razie nagłych awarii domowych

Spokój i bezpieczeństwo -

masz gwarancję szybkiej pomocy

Z programu „Assistance medyczny i domowy” możesz korzystać bezpłatnie w ramach składki, którą płacisz za swoje ubezpieczenie na życie.

Sprawdź szczegóły

Pomoc medyczna

Gdy zachorujesz lub po wypadku:

  • dwie domowe wizyty lekarza,
  • wizyta domowa pielęgniarki,
  • transport do placówki medycznej / z placówki medycznej / między placówkami medycznymi,
  • transport z bliską osobą,
  • dostarczenie leków do domu,
  • dostarczenie posiłków do domu,
  • pomoc domowa w przypadku unieruchomienia,
  • rehabilitacja (wynajem / zakup sprzętu i organizacja rehabilitanta).

W razie pobytu w szpitalu:

  • opieka nad osobami niesamodzielnymi (2 razy w roku),
  • pomoc domowa po wyjściu ze szpitala,
  • opieka nad zwierzętami domowymi,
  • porady dietetyka (2 razy w roku),
  • organizacja i pokrycie kosztów wizyty bliskiej osoby w szpitalu,
  • organizacja i pokrycie kosztów noclegu bliskiej osoby.

W trudnej sytuacji życiowej:

  • pomoc psychologa (2 razy w roku),
  • pomoc prawna.

Infolinia medyczna 24h:

  • konsultacje z lekarzem,
  • praktyczne informacje medyczne.

Pomoc w domu

Pomoc specjalistów takich jak: 
ślusarz, hydraulik, elektryk, dekarz, murarz, szklarz, technik urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych, gazownik (raz w roku).

Naprawa sprzętu AGD: 
kuchnia gazowa i elektryczna, płyta elektryczna, płyta gazowa, płyta indukcyjna, piekarnik, pralka, pralko-suszarka, elektryczna suszarka ubraniowa, chłodziarka, chłodziarko-zamrażarka, zamrażarka, zmywarka (raz w roku).

Koszty materiałów i części zamiennych w obydwu przypadkach pokrywa Uczestnik.

Jak uzyskać pomoc?

Wystarczy, że zadzwonisz pod numer telefonu: 22 591 95 28 lub 22 281 95 28 – podczas rozmowy konsultant zapyta Cię m.in. o numer Twojej polisy na życie.