W tym trudnym okresie, dbając o bezpieczeństwo pracodawców i ich pracowników, Aviva Investors Poland TFI umożliwia wdrożenie PPK całkowicie online. Oferujemy wiele narzędzi internetowych, które pomogą szybko i łatwo przejść przez wszystkie etapy wprowadzenia PPK bez wychodzenia z domu:
- tele- lub wideokonferencje z pracodawcami w celu prezentacji oferty PPK
- zawarcie umowy o zarządzanie PPK poprzez formularz online
- elektroniczne zawarcie umowy o prowadzenie PPK
- kontakt telefoniczny lub online z naszymi ekspertami
- zdalne szkolenia dla zespołu kadrowo-płacowego
- akcja informacyjna w formie webinariów dla pracowników
- elektroniczne materiały komunikacyjne i linki do filmów o PPK
- dedykowana dla PPK infolinia i skrzynka pocztowa
Warto wspomnieć, że pracownicy – uczestnicy PPK mają wgląd do swojego rachunku PPK 24h/7 za pośrednictwem serwisu MojaAviva. Rozwiązanie to zapewnia kompleksowy dostęp do wszystkich produktów ubezpieczeniowych, inwestycyjnych i emerytalnych w jednym miejscu.
Dodatkowym atutem jest integracja systemów informatycznych Avivy z aplikacją Comarch PPK i SAGE Symfonia. Dzięki temu dane można przesyłać przez interfejs (API). Pozwala to na oszczędność czasu związaną z eksportem i importem oraz weryfikacją danych przez pracodawcę oraz szybszą wymianę informacji. System obsługujący PPK pozwala także na bezpośrednie zaczytywanie plików generowanych z systemu kadrowo-płacowego w dowolnych formatach (csv, xml) oraz wprowadzanie danych bezpośrednio do aplikacji PPK Serwis.