Elastyczny czas pracy

Nasz elastyczny czas pracy, zwany activity based working, odpowiada na potrzeby klientów i pozwala pracownikom realizować zadania przy pomocy nowoczesnych technologii.

Nasze warszawskie biuro to przyjazna i funkcjonalna przestrzeń, która już na etapie projektowania była współtworzona przez pracowników. Wydzieliliśmy w nim strefy przeznaczone do wykonywania zadań o różnej dynamice - samodzielnie lub zespołowo: od zestawów biurek dla poszczególnych zespołów, poprzez salki do samodzielnej pracy w skupieniu, stoły projektowe i sale konferencyjne aż po strefy relaksu i części socjalne. Nie ma gabinetów dla prezesów i menedżerów. Pielęgnujemy w biurze rośliny. Mamy ich prawie 300, z czego większość to gatunki oczyszczające powietrze.

Budynek wyposażony jest w filtry powietrza, które sprawiają, że możemy oddychać pełną piersią (czasem powietrze w budynku jest czystsze niż na zewnątrz...). Do naszego biura można łatwo dojechać komunikacją publiczną lub rowerem. Pracownicy mogą też pracować poza biurem - w porozumieniu z przełożonym planują, kiedy i które zadania lepiej wykonać w biurze, a które zdalnie, np. z domu. Dzięki temu mniej czasu poświęcają na dojazdy do pracy.

W pracy ... i po godzinach

Upraszczanie i ułatwianie stanowią dla nas także ważny aspekt troski o pracowników. Ograniczyliśmy ilość wypełnianych dokumentów. Korzystamy z narzędzi elektronicznych w sprawach kadrowych i płacowych. 

Ważne jest dla nas zdrowie naszych pracowników. Zapewniamy prywatną opiekę lekarską a także bezpłatne szczepienia przeciw grypie. Współpracujemy z kooperatywą rolniczą, która na zamówienie pracowników dostarcza do biura świeże produkty od lokalnych producentów.

Stwarzamy warunki do działania wolontariuszom. Zbamy też o integrację i docenianie pracowników. Organizujemy doroczne spotkania dla pracowników i ich rodzin - Piknik Avivy oraz Mikołajki dla dzieci.

 

Wpieramy zdrową aktywność

w ramach sekcji tworzonych w odpowiedzi na zgłoszone pomysły pracowników m. in. sekcję biegową. Finansujemy zajęcia, sprzęt, gadżety i stroje sportowe oraz fundujemy udziały w zawodach. Stwarzamy warunki do działania wolontariuszom. Dbamy też o integrację i docenianie pracowników. Organizujemy doroczne spotkania dla pracowników i ich rodzin - Piknik Avivy oraz Mikołajki dla dzieci.

Rozwój i inspiracja

Opracowaliśmy 16 tematów szkoleń, które wdrażaliśmy na 33 sesjach warsztatowych. Dzięki szkoleniom pracownicy rozwijają umiejętności niezbędne w ich pracy. Dodatkowo, wszyscy pracownicy dzielą się swoimi zainteresowaniami i pasjami podczas warsztatów, a w wydawanym co tydzień wewnętrznym newsletterze @Aviva stworzyliśmy rubrykę "Polecamy...", gdzie przekazujemy sobie ciekawe informacje o wydarzeniach, akcjach czy miejscach, które poznaliśmy prywatnie a chcielibyśmy zachęcić lub zaprosić do nich kolegów z firmy. W ten sposób dzielimy się dobrymi praktykami, które w łatwy sposób docierają do innych. Szczególnie bliskie są nam inicjatywy eko i prospołeczne oraz ciekawe miejscówki w stolicy.

W każdym z działań realizujemy nasze wartości


Zależy nam


Nie komplikujemy


Nie odpuszczamy


Tworzymy przyszłość

Poznaj inne działania Avivy