Raport społeczny 2018

Dbamy o planetę

Powietrze

W 2018 r. przeprowadziliśmy drugą edycję ogólnopolskiej kampanii
"Wiem czym oddycham".

Poznaj szczegóły akcji

Ekologiczny budynek

Nasza siedziba należy do najbardziej nowoczesnych i ekologicznych biurowców w Warszawie. Używamy energooszczędnego oświetlenia. Na klatkach schodowych zamontowane są czujniki ruchu, które włączają światło w razie potrzeby. Na stałe oświetlenie włączane jest jedynie w godzinach pracy. Sale konferencyjne są przeszklone więc dociera do nich światło dzienne. W 2018 roku udało nam się zredukować zużycie energii, w stosunku do roku poprzedniego, o 4%. Klimatyzacja ma ograniczony zakres wyboru temperatury (18-26), żeby zbytnio nie wychładzać ani nie przegrzewać wnętrza. Potrójne szyby ograniczają wpływ warunków zewnętrznych na temperaturę wewnątrz. Po otwarciu okna automatycznie wyłącza się klimatyzacja w danej strefie. Nie korzystamy z suszarek do rąk, używamy ręczników papierowych (częściowo z recyklingu). W budynku obowiązuje segregacja odpadów. W kuchniach korzystamy z filtrowanej wody miejskiej. Nie korzystamy z wody w plastikowych zbiornikach. Ograniczyliśmy do minimum zużycie plastiku. Na spotkaniach wewnętrznych podajemy wodę w szklanych dzbankach lub butelkach, a sztućce wyłącznie wielorazowe lub z tworzyw ekologicznych. Prowadzimy także wewnętrzną ekologiczną kampanię edukacyjną.

Oszczędzamy papier i sadzimy drzewa

W ramach inicjatywy paperless wciąż usprawniamy procesy i zmieniamy przyzwyczajenia. Zwracamy uwagę pracowników na rozważne drukowanie, zmieniliśmy ustawienia drukarek, sadziliśmy drzewa, wyznaczyliśmy miejsce w print roomach na zużyty papier do ponownego użytku. Szkoliliśmy z OneNote'a i Confluence'a, narzędzi cyfrowych pozwalających na wygodną i szybką pracę. Naklejki na pojemnikach z ręcznikami papierowymi przypominają o oszczędnym ich używaniu. Przygotowaliśmy też elektroniczne zaproszenia na imprezy. W efekcie oszczędziliśmy prawie 40% papieru w stosunku do roku poprzedniego, oszczędzając 97 drzew. 

Digitalizujemy komunikację z klientami

  • Liczba listów papierowych wysyłanych do klientów w 2018 r. zredukowana o 21%
  • Liczba korespondencji mailowej wzrosła czterokrotnie

W każdym z działań realizujemy nasze wartości


Zależy nam


Nie komplikujemy


Nie odpuszczamy


Tworzymy przyszłość

Poznaj inne działania Avivy