Social Selling Hub - Jak wykorzystać storytelling w komunikacji na LinkedIn?

Pisanie jest sztuką, której można się nauczyć. Ile czasu należy poświęcić, aby ją opanować? Na ostatnim spotkaniu #TajneMoceLinkedIn Agnieszka Jakubowska, copywriter i specjalista do spraw komunikacji w mediach społecznościowych opowiedziała, jak tworzyć treści na LinkedIn, by przyciągały klientów i zapadały w pamięć.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: #TajneMoceLinkedIn: Jak wykorzystać storytelling w komunikacji na LinkedIn?

Data: 11.12, godz. 18:00-20:30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Storytelling to metoda, którą można wykorzystywać w każdej formie tekstów, by ożywiać i wzbudzać emocje. Ciekawe treści pomagają wypracować markę eksperta, ale również zbudować zaufanie i więź z czytelnikiem. 

Podczas meetupu Agnieszka Jakubowska pokazała nam, jak używać elementów storytellingu w postach i artykułach, by budować duże zaangażowanie, wizerunek i zwiększać sprzedaż. Tego wszystkiego dowiedzieliśmy się na spotkaniu #TajneMoceLinkedIn!