Social Selling Hub - Budowanie społeczności wokół misji firmy

Co jest najważniejszym kapitałem firmy? Leaderzy z grupy Social Selling Hub są przekonani, że kapitał społeczny. Właśnie dlatego ich najważniejszym celem strategicznym w pierwszym roku było zbudowanie społeczności zaangażowanej w propagowanie misji firmy. O tym, jak osiągnęli swój cel, opowiedzą na najbliższym spotkaniu.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: #TajneMoceLinkedIn: Budowanie społeczności wokół misji firmy

Data: 15.01, godz. 18:00-20:30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

15 stycznia na meetupie społeczności #TajneMoceLinkedin dowiecie się m.in., w jaki sposób zbudować społeczność działającą online i offline oraz jak wykorzystać social media do budowania serdecznych relacji. Zobaczycie również, w jaki sposób efektywnie korzystać zarówno z comiesięcznych spotkań, jak i grupy Tajne Moce Linkedin na facebooku.

To będzie naprawdę wyjątkowe spotkanie, bo oprócz tego, że grupa podzieli się z Wami swoim cennym doświadczeniem, to dodatkowo będzie obchodzić pierwsze urodziny. Zachęcamy do wspólnego świętowania! Po fantastycznych prezentacjach Agnieszki Jakubowskiej, Grzegorza Turniaka, Pawła Bronikowskiego i networkingu, będziecie mieli okazję poczęstować się pysznym tortem. Do zobaczenia!

Przejdź do rejestracji

Zarejestruj się