Social Selling Hub - Budowanie społeczności wokół misji firmy

Co jest najważniejszym kapitałem firmy? Leaderzy z grupy Social Selling Hub są przekonani, że kapitał społeczny. Właśnie dlatego ich najważniejszym celem strategicznym w pierwszym roku było zbudowanie społeczności zaangażowanej w propagowanie misji firmy. O tym, jak osiągnęli swój cel, opowiedzieli na ostatnim spotkaniu.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: #TajneMoceLinkedIn: Budowanie społeczności wokół misji firmy

Data: 15.01, godz. 18:00-20:30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

15 stycznia na meetupie społeczności #TajneMoceLinkedin dowiedzieliśmy się m.in., w jaki sposób zbudować społeczność działającą online i offline oraz jak wykorzystać social media do budowania serdecznych relacji. Zobaczyliśmy również, w jaki sposób efektywnie korzystać zarówno z comiesięcznych spotkań, jak i grupy Tajne Moce Linkedin na facebooku.

To było naprawdę wyjątkowe spotkanie, bo oprócz tego, że grupa podzieliła się z nami swoim cennym doświadczeniem, to dodatkowo obchodziła pierwsze urodziny. Z tej okazji, po fantastycznych prezentacjach Agnieszki Jakubowskiej, Grzegorza Turniaka, Pawła Bronikowskiego i networkingu, mieliśmy okazję poczęstować się pysznym tortem.