Social Selling Hub - Tajne moce LinkedIn: zasięg i zangażowanie

O tym, jak przekuć zasięg w sprzedaż dyskutowali uczestnicy meetupu Social Selling Hub - Tajne moce LinkedIn. Na spotkaniu nie zabrakło rozmów o czynnikach wpływających na zasięg i zaangażowanie oraz fantastycznej prezentacji, którą wygłosił Paweł Bronikowski.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: Tajne moce LinkedIn - zasięg i zaangażowanie

Data: 21.08, godz. 18.00-21:30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Spotkania face to face są idealną okazją, by zacieśnić relacje międzyludzkie i biznesowe. Dlatego grupa Social Selling Hub organizuje co miesiąc otwarte spotkania pod hasłem #TajneMoceLinkedin dla osób zainteresowanych social sellingiem i działalnością w social mediach.

Na sierpniowym meetupie przez kilka godzin poruszaliśmy temat zasięgu i zaangażowania. Nie od dziś wiadomo, że są to dwa kluczowe czynniki sukcesu w social mediach. Jedno nie istnieje bez drugiego, zatem im większe zaangażowanie, tym większy zasięg. Paweł Bronikowski opowiedział o tym, jak powinniśmy postrzegać grupę odbiorców naszych treści i czy warto wchodzić w interakcje z użytkownikami na portalu. Spotkaniu jak zawsze towarzyszyła wspaniała atmosfera i networking!