Social Selling Hub - Captain Andy: marka osobista

Kim jest Kapitan Andy? Yachtmaster Offshore prestiżowego Royal Yachting Association, podróżnik, były dyplomata, pisarz, mówca, a może absolwent Uniwersytetu w Oxfordzie? Dowiedzieliśmy się tego podczas prezentacji Pawła Bronikowskiego, który przestawił tę historię w kontekście budowania marki osobistej na LinkedIn.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: "Nazywam się Życie" Captain Andy - Marka osobista

Data: 24.07, godz. 18:00-21:30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Social Media dają nieograniczone możliwości kreowania własnego wizerunku, dlatego na spotkaniu szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, czym jest marka osobista? Element, pojawiający się w większości wypowiedzi, to wartości, które ucieleśniamy swoimi działaniami i pokazujemy na zewnątrz. Nie powinniśmy zapominać jednak o tym, że na naszą markę osobistą składają się jeszcze: imię, nazwisko, a także znak graficzny (zdjęcie).