Social Selling Hub - #TajneMoceLinkedIn: produktywność

Chcesz promować firmę w mediach społecznościowych, ale nie masz na to czasu? Potrzebujesz inspiracji i narzędzi, aby to poprawić? We wtorek 25 września grupa Social Selling Hub opowiedziała, w jaki sposób planuje komunikację całego zespołu.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: #TajneMoceLinkedIn - Produktywność

Data: 25.09, godz. 18.00-21:30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Jakie są korzyści z dobrze zaplanowanej pracy? Przede wszystkim zadania są dowożone, a poziom stresu o wiele niższy. Ale jak znaleźć czas na media społecznościowe? Robert Kowalski z Social Selling Hub przyznał, że jest to jedno z częściej zadawanych mu pytań. Prelegent opowiedział, dlaczego niemożliwe jest znalezienie odpowiedzi na to pytanie, jednocześnie podał metody na dobre zarządzanie cennym zasobem, jakim jest czas.

Natomiast Jakub Niżniowski pokazał, co należy robić, by social media były warte Twojego czasu. Opowiedział jak osiągać wyniki i aktywnie działać w mediach społecznościowych. Oprócz tego dowiedzieliśmy się, jak pogodzić jedno z drugim i co robić, by opłacało się prowadzić social media.