Social Selling Hub - Jak społeczność wspiera budowanie marki osobistej?

#TajneMoceLinkedin zarówno te w internecie jak i w rzeczywistości to przede wszystkim przestrzeń oraz możliwości, wspierające osoby zaangażowane w propagowanie misji grupy Social Selling Hub, czyli budowanie serdecznych relacji w biznesie. W związku z tym podczas ostatniego meetupu mieliśmy okazję wysłuchać trzech wystąpień najbardziej zaangażowanych członków tej społeczności.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: Jak społeczność wspiera budowanie marki osobistej?

Data: 12.02, godz. 18.00-21.00

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Na ostatnim meetupie grupy Social Selling Hub głos oddaliśmy najbardziej zaangażowanym członkom społeczności #TajneMoceLinkedin. 

Podczas pierwszej prezentacji Adam de Nisau opowiedział o swoich doświadczeniach z LinkedIn, a przede wszystkim o eksperymencie polegającym na publikowaniu postów na tym portalu przez 30 dni każdego dnia. Następnie Kinga Klejment wyjaśniła, jak wykorzystywać wiedzę o biostrukturze naszego mózgu, żeby efektywniej komunikować się z klientami i partnerami biznesowymi. Ostatnia prezentacja przedstawiona przez Annę Przybyll była wielką niespodzianką, która okazała się strzałem w dzisiątkę! 

Standardowo spotkaniu towarzyszyła sesja networkingowa przeprowadzona pod czujnym okiem Grzegorza Turniaka oraz small talk przy ciepłej kawie i ciastku.