Social Selling Hub – Fabryka relacji: Automatyzacja na LinkedIn

Podczas kwietniowej edycji meetupu Social Selling Hub poruszyliśmy temat „Fabryka relacji – Automatyzacja na LinkedIn”. O tym, co i jak zautomatyzować na LinkedIn, by utrzymywać dobre relacje z siecią kontaktów i jednocześnie osiągać swoje cele opowiedział Paweł Bronikowski. Grono prelegentów wydarzenia uzupełnili: Agnieszka Śliwowska oraz Mariusz Kempis.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: Fabryka relacji - Automatyzacja na LinkedIn

Data: 16.04, godz. 18.00-21.00

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Na Facebooku wiele rzeczy można zautomatyzować, natomiast LinkedIn daje niewiele takich możliwości. O tym, jakie czynności można zautomatyzować, żeby kontakt na LinkedIn był nadal osobisty i sprzyjał budowaniu relacji opowiedział Paweł Bronikowski. Prelegent po raz pierwszy przygotował wystąpienie w formule TED, czyli szybkiej i treściwej 20-minutowej prezentacji.

Ponadto wysłuchaliśmy Agnieszki Śliwowskiej, która przedstawiła unikalne sposoby na radzenie sobie z prokrastynacją w mediach społecznościowych. Wszyscy odkładający obowiązki na inny termin dowiedzieli się, że na zwlekaniu można wiele zyskać, a Agnieszka dokładnie wyjaśniła, jak to osiągnąć.

Mariusz Kempis prezentacją „#TajneMoceTrenera, czyli praca z grupą i kluczowe umiejętności trenerskie” zamknął część merytoryczną tego spotkania. Prelegent wyjaśnił, dlaczego te kompetencje są wyjątkowo cenne oraz jakie tajemne siły towarzyszą każdemu, kto prowadzi szkolenia i uczy innych.

Standardowo nie zabrakło również dużej dawki networkingu pod czujnym okiem Grzegorza Turniaka.