Social Selling Hub - 16 największych błędów w budowaniu marki osobistej

16 największych błędów w budowaniu marki osobistej to wystąpienie Agnieszki Jakubowskiej podczas majowego meetupu grupy Social Selling Hub. Dzięki niemu dowiedzieliśmy się, jak unikać wizerunkowych wpadek i zachowań, które mogą zniechęcać odbiorców od publikowanych przez nas treści.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: 16 największych błędów w budowaniu marki osobistej

Data: 14.05, godz. 18.00-21.00

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Aktywne korzystanie z mediów społecznościowych pozwala na zbudowanie rozpoznawalnej marki osobistej, opartej na własnych kompetencjach i umiejętnościach. Niewątpliwie idealnym miejscem do jej rozwoju jest LinkedIn, który gromadzi największą sieć przedsiębiorców i ekspertów w jednym miejscu.

Regularna aktywność, strategia komunikacji i kroki podejmowane przy budowaniu własnego wizerunku w sieci to szansa, by pokazać się grupie docelowej i dotrzeć do klientów. Niemniej jednak mogą wystąpić pewne zagrożenia, ponieważ aktywność zawsze jest oceniana, ale nie zawsze pozytywnie.

Co ciekawe, nawet wydawać by się mogło słuszne idee i dobre intencje bywają źle odbierane przez odbiorców. W związku z tym podczas ostatniego spotkania w ramach cyklu #TajneMoceLinkedIn dowiedzieliśmy się, jakich zachowań unikać, co może nam zaszkodzić oraz jak się tego ustrzec. Opowiedziała o tym Agnieszka Jakubowska w prelekcji o 16 największych błędach w budowaniu marki osobistej.