Social Media Po Godzinach - Cause Related Marketing

Meetup o marketingu odpowiedzialnym społecznie, był idealną okazją, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak marki komunikują swoje działania prospołeczne, po co to robią i jaki mają z tego zysk. Spotkanie było również okazją, aby w nieformalnej atmosferze poznać się i podyskutować na temat odpowiedzialnego biznesu w Polsce i na świecie. Szkolenie poprowadziła Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media, która od 7 lat zajmuje się zawodowo działaniami w mediach społecznościowych.
Organizator: Social Media Po Godzinach
Temat: Marketing odpowiedzialny społecznie
Data: 05.07, godz. 19:00-20:30
Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro
Szkolenie Social Media po godzinach: Marketing Odpowiedzialny Społecznie było idealną okazją, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak marki komunikują swoje działania prospołeczne, po co to robią i jaki mają z tego zysk.
Aleksandra Dejnarowicz przybliżyła nam odpowiedzi na następujące pytania:
· Co oznacza w praktyce Marketing Odpowiedzialny Społecznie?
· Jakie korzyści przynoszą markom działania prospołeczne?
· Jakie są najważniejsze zasady marketingu odpowiedzialnego społecznie?
· Czym jest Cause Related Marketing (CRM)?
· Jakie są najciekawsze przykłady Marketingu Odpowiedzialnego Społecznie