Social Media Po Godzinach - Sukcesy i porażki, czyli kampanie social media 2018 roku

Koniec roku to czas podsumowań. Jak wyglądały kampanie w mediach społecznościowych w 2018 roku? Podczas spotkania Social Media Po Godzinach zobaczyliśmy najlepsze i najgorsze działania marketingowe w Polsce i na świecie. Była to świetna okazja, aby zainspirować się lub wyciągnąć wnioski na przyszłość. Spotkanie poprowadziła Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media, która od ponad 7 lat zajmuje się zawodowo działaniami w mediach społecznościowych.
Organizator: Social Media Po Godzinach
Temat: Sukcesy i porażki, czyli kampanie social media 2018 roku
Data: 10.12, godz. 19:00 - 20:30
Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro
Rok 2018 był pełen wspaniałych i inspirujących kampanii w social mediach, ale nie zabrakło także porażek. Podczas spotkania Social Media Po Godzinach zobaczyliśmy autorskie podsumowanie najlepszych i najgorszych tegorocznych kampanii online.
W programie m.in.:
• najlepsze i najgorsze kampanie social media z Polski
• najciekawsze i najbardziej nietrafione kampanie marek globalnych w social mediach
• budowanie kampanii promocyjnych online – czego się wystrzegać, jak zrobić to dobrze?