Social Media Po Godzinach - Sukcesy i porażki, czyli kampanie social media 2018 roku

Koniec roku to czas podsumowań. Jak wyglądały kampanie w mediach społecznościowych w 2018 roku? Podczas spotkania Social Media Po Godzinach zobaczyliśmy najlepsze i najgorsze działania marketingowe w Polsce i na świecie. Była to świetna okazja, aby zainspirować się lub wyciągnąć wnioski na przyszłość. Spotkanie poprowadziła Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media, która od ponad 7 lat zajmuje się zawodowo działaniami w mediach społecznościowych.

Organizator: Social Media Po Godzinach 

Temat: Sukcesy i porażki, czyli kampanie social media 2018 roku

Data: 10.12, godz. 19:00 - 20:30 

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Rok 2018 był pełen wspaniałych i inspirujących kampanii w social mediach, ale nie zabrakło także porażek. Podczas spotkania Social Media Po Godzinach zobaczyliśmy autorskie podsumowanie najlepszych i najgorszych tegorocznych kampanii online. 

W programie m.in.:

• najlepsze i najgorsze kampanie social media z Polski

• najciekawsze i najbardziej nietrafione kampanie marek globalnych w social mediach

• budowanie kampanii promocyjnych online – czego się wystrzegać, jak zrobić to dobrze?