Social Media Po Godzinach - Netflix and chill, czyli jak stać się lovebrand

Istnieje kilka marek na świecie o statusie lovebrand. Jedną z nich niewątpliwie jest Netflix, czyli platforma streamingowa. Lovebrand to bycie na ustach wszystkich, to pozytywne emocje, to generowanie oczekiwań. Jak sprostał tym wyzwaniom Netflix, czyli jak ewoluował w lovebrand? Tego dowiedzieliśmy się na ostatnim meetupie z cyklu Social Media po Godzinach.

Organizator: Social Media Po Godzinach

Temat: Netflix and chill, czyli jak stać się lovebrand

Data: 13.02, godz. 19.00-20.30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

W czasach przesytu informacji i konsumpcji, gdzie tysiące marek walczy o naszą atencję w mediach społecznościowych, tylko kilka z nich wyróżnia się tym, że są ponad to. Takie marki stają się lovebrandami. Kochamy je za kreatywność, responsywność i budowanie pozytywnych emocji. Do takich lovebrandów jak Coca Cola, McDonald's i Oreo dołączył niedawno Netflix. 

Jak w ciągu kilku ostatnich lat nikomu nieznana marka stała się uwielbiana na całym świecie? Co trzeba zrobić, aby stać się lovebrandem? To wszystko wyjaśniła Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media z 8-letnim doświadczeniem. Odwołując się do działań Netflixa opowiedziała, jak komunikuje się lovebrand, jak radzi sobie z kryzysami oraz jak to się zaczęło? Dodatkowo dowiedzieliśmy się co robić (krok po kroku), aby stać się lovebrandem.