Social Media Po Godzinach – Media społecznościowe jako nowa telewizja

Szukasz nowych sposobów na promocję w internecie? Czy próbowałeś/aś już reklamy video? Już od kilku lat ma ona coraz większy wpływ na nasze decyzje zakupowe. Marketerzy zauważyli ten trend i zaczęli przesuwać swoje budżety medialne z tradycyjnej reklamy telewizyjnej na tą, która jest publikowana w internecie. O tym, dlaczego tak się dzieje opowiedziała nam Aleksandra Dejnarowicz.

Organizator: Social Media Po Godzinach

Temat: Media społecznościowe jako nowa telewizja. 

Data: 29.11, godz. 19:00 - 20:30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Kolejne spotkanie z cyklu Social Media Po Godzinach poprowadziła Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media, która obecnie odpowiada za działania social media w dużym koncernie alkoholowym. Ola, bazując na tym, że marketerzy coraz częściej korzystają z formatów video w internecie - ze względu na ich niskie koszty i duże zaangażowanie odbiorców, opowiedziała jak media społecznościowe zmieniają się w nową telewizję. Ponadto na meetupie wyjaśniła:

• Jak wygląda reklama video w internecie? Najważniejsze statystyki

• Gdzie w Social Media możesz wykorzystać reklamę video?

• Jakich narzędzi użyć do stworzenia atrakcyjnego video?

• Co to znaczy atrakcyjne wideo?

• Mały budżet a reklama video. Jak to zrobić?

• Nowa telewizja: YouTube, Facebook Watch, Netflix

• Najlepsze praktyki: przy małym i dużym budżecie.

Do poruszenia, omówienia i przedyskutowania było naprawdę wiele zagadnień!