Organizator: Social Media Po Godzinach
Temat: Media społecznościowe jako nowa telewizja.
Data: 29.11, godz. 19:00 - 20:30
Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro
Kolejne spotkanie z cyklu Social Media Po Godzinach poprowadziła Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media, która obecnie odpowiada za działania social media w dużym koncernie alkoholowym. Ola, bazując na tym, że marketerzy coraz częściej korzystają z formatów video w internecie - ze względu na ich niskie koszty i duże zaangażowanie odbiorców, opowiedziała jak media społecznościowe zmieniają się w nową telewizję. Ponadto na meetupie wyjaśniła:
• Jak wygląda reklama video w internecie? Najważniejsze statystyki
• Gdzie w Social Media możesz wykorzystać reklamę video?
• Jakich narzędzi użyć do stworzenia atrakcyjnego video?
• Co to znaczy atrakcyjne wideo?
• Mały budżet a reklama video. Jak to zrobić?
• Nowa telewizja: YouTube, Facebook Watch, Netflix
• Najlepsze praktyki: przy małym i dużym budżecie.
Do poruszenia, omówienia i przedyskutowania było naprawdę wiele zagadnień!