Social Media Po Godzinach - Fyre Festival, czyli jak doprowadzić do kryzysu w mediach społecznościowych

Fyre Festival z założenia miał być ekskluzywnym festiwalem muzycznym mającym przebić inne światowe imprezy takie jak Coachella, Burning Man czy Woodstock. Przedsięwzięciu rozmachu miały dodać milionowe zasięgi w mediach społecznościowych oraz supermodelki występujące w roli influencerek i ambasadorek. O tym, co poszło nie tak i jak doszło do kryzysu w social mediach opowiedziała Aleksandra Dejnarowicz.

Organizator: Social Media Po Godzinach

Temat: Fyre Festival, czyli jak doprowadzić do kryzysu w mediach społecznościowych. Błędy oraz dobre praktyki.   

Data: 20.05, godz. 19.00-20.30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Spotkanie grupy Social Media Po Godzinach tradycyjnie poprowadziła Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media z 8 letnim doświadczeniem, zdobytym zarówno w agencjach digital, jak i po stronie klienta.

Tym razem porozmawialiśmy o największych festiwalach muzycznych (Coachella, Burning Man, Woodstock i Fyre Festival). Dowiedzieliśmy się, dlaczego ten ostatni okazał się oszustwem, jak doszło do kryzysu komunikacyjnego w mediach społecznościowych oraz jak radzono sobie z nim w trakcie jego trwania.

Ponadto obejrzeliśmy fragmenty dokumentu o Fyre Festival, przeanalizowaliśmy komunikację prowadzoną w mediach społecznościowych oraz profile influencerek, które brały udział w promocji imprezy. Nie zabrakło również dyskusji o tym, czy można było coś zrobić, by uniknąć tego kryzysu.