Social Media Po Godzinach - eCommerce na Instagramie

Jak wykorzystać Instagram w sprzedaży? Tego i wiele innych ciekawostek o funkcjonalności słynnego serwisu społecznościowego dowiedzieliśmy się na ostatnim Social Media Po Godzinach. Spotkanie poprowadziła doświadczona trenerka social media - Aleksandra Dejnarowicz.

Organizator: Social Media Po Godzinach

Temat: E-commerce na Instagramie

Data: 18.09, godz. 19.00-20:30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Wydawać by się mogło, że dodawanie zdjęć i oznaczanie ich hasztagami na Instagramie to błahostka. Owszem, jest to proste, jeśli nie mamy na celu zwiększania liczby obserwujących. Jeśli jednak chcemy dotrzeć do potencjalnych klientów i rozwinąć konto tak, by inni je obserwowali to koniecznie musimy dowiedzieć się więcej na ten temat. 

Mimo, iż nie ma jednego klucza do sukcesu, istnieją pewne reguły, których wdrożenie może przyczynić się do zaistnienia biznesu w sieci. O tym jakie są to zasady i jak je wdrożyć przekonaliśmy się na spotkaniu Social Media Po Godzinach. 

Oprócz tego dowiedzieliśmy się: 

• Jakie firmy są obecne na Instagramie? 

• Jak skutecznie prowadzić profil biznesowy na Instagramie?

• Jak działa sklep na Instagramie?

• Czy InstaStories jest dobrym kanałem promocji i sprzedaży?

• Jakie są najciekawsze przykłady e-sklepów w Polsce i za granicą?

Wydarzeniu jak zwykle towarzyszyła miła atmosfera, gorąca kawa i przekąski.