Social Media Po Godzinach - Biznes online w mediach społecznościowych

Jak rozpocząć promocję biznesu online w mediach społecznościowych? Jak promować produkty, a jak usługi? O tym oraz o innych sposobach prowadzenia firmy w social mediach opowiedziała Aleksandra Dejnarowicz na spotkaniu z cyklu Social Media Po Godzinach.

Organizator: Social Media Po Godzinach

Temat: Biznes online w mediach społecznościowych

Data: 17.01, godz. 19.00-20:30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Facebook już dawno przestał być portalem służącym jedynie do zawierania i utrzymywania prywatnych relacji. Coraz częściej używa się go jako narzędzie sprzedaży w sferze biznesu. Na spotkaniu Social Media Po Godzinach dowiedzieliśmy się, jak wykorzystać media społecznościowe do promocji produktów i usług. Dodatkowo poznaliśmy portale, które mogą być pomocne w prowadzeniu takich działań. Na zakończenie omówiliśmy case studies, czyli polskie przykłady wykorzystania social mediów do promocji biznesów online.