Social Media Guerillas – Social Selling Index: Marka Osobista

Aby przygotować dobry content, trzeba dokładnie wiedzieć do kogo piszemy lub mówimy. Podczas wrześniowego spotkania otwierającego nowy cykl Tajnych Mocy LinkedIn Paweł Bronikowski przedstawił metodykę budowania doskonałych Buyer Person z wykorzystaniem tego portalu.

Organizator: Social Media Guerillas

Temat: Social Selling Index - Marka Osobista

Data: 26.09, godz. 18.00-21.00

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Budowanie eksperckiej marki osobistej na LinkedIn to z jednej strony konieczność wpływania na jego algorytm, zaś z drugiej umiejętność wywierania wpływu i budowania relacji z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w jego ekosystemie. Jednym z ważniejszych kroków w kreowaniu eksperckiej marki osobistej jest nauczenie LinkedIn, jakie informacje chcemy otrzymywać w news feed, a przede wszystkim komu powinny pokazywać się treści publikowane na naszym profilu. Zatem podczas prezentacji poruszono kwestie takie jak: 

·         Czy Social Selling Index opisuje działanie algorytmu LinkedIn?

·         Według jakich kryteriów LinkedIn ocenia Twój profil oraz aktywność.

·         Które części profilu są najistotniejsze, żeby LinkedIn wiedział, czym się zajmujesz.

·         Key word consistency - rola fraz kluczowych w budowaniu spójnego wizerunku.

·         Jak mierzyć efektywność działań w zakresie budowania marki osobistej.

Wydarzeniu towarzyszył networking przy gorącej kawie i herbacie.