Organizator: Social Media Guerillas
Temat: Social Selling Index - Marka Osobista
Data: 26.09, godz. 18.00-21.00
Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro
Budowanie eksperckiej marki osobistej na LinkedIn to z jednej strony konieczność wpływania na jego algorytm, zaś z drugiej umiejętność wywierania wpływu i budowania relacji z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w jego ekosystemie. Jednym z ważniejszych kroków w kreowaniu eksperckiej marki osobistej jest nauczenie LinkedIn, jakie informacje chcemy otrzymywać w news feed, a przede wszystkim komu powinny pokazywać się treści publikowane na naszym profilu. Zatem podczas prezentacji poruszono kwestie takie jak:
· Czy Social Selling Index opisuje działanie algorytmu LinkedIn?
· Według jakich kryteriów LinkedIn ocenia Twój profil oraz aktywność.
· Które części profilu są najistotniejsze, żeby LinkedIn wiedział, czym się zajmujesz.
· Key word consistency - rola fraz kluczowych w budowaniu spójnego wizerunku.
· Jak mierzyć efektywność działań w zakresie budowania marki osobistej.
Wydarzeniu towarzyszył networking przy gorącej kawie i herbacie.