Organizator: Social Selling Hub
Temat: LinkedIn vs Facebook
Data: 26.06.2018, godz. 17:00 – 21:00
Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro
26 czerwca odbył się meetup „Social Selling Hub - LinkedIn vs Facebook”. Pierwsza część spotkania - #SesjaPozytywnychRelacji, prowadzona przez niekwestionowanego mistrza networkingu Grzegorza Turniaka. Kolejnym punktem było zaprezentowanie różnic pomiędzy portalem LinkedIn i Facebook. W debacie oksfordzkiej zmierzyli się Adrian Martinez – ekspert w zakresie marketingu Facebooka oraz Paweł Bronikowski - ekspert w zakresie sprzedaży Linkedina. Debata składała się z trzech części:
· Budowanie marki osobistej na Facebooku vs LinkedInie - przedstawiono różnice w formach i taktykach komunikacji
na obu portalach oraz sposoby komunikowania na profilu osobistym oraz firmowym.
· System reklamowy Facebook vs LinkedIn - omówiono wybrane formy reklamy na obu portalach oraz możliwości
targetowania grupy docelowej.
· Generowanie leadów - przedstawiono taktyki generowania kontaktów handlowych na obu portalach
Na zakończenie #RoundTable, czyli dyskusja i ćwiczenia w małych grupach, podczas których uczestnicy spotkania mogli porozmawiać z ekspertami, zadać im szczegółowe pytania oraz podzielić się własnymi doświadczeniami.