Social Selling Hub - LinkedIn vs Facebook

„LinkedIn vs Facebook” to temat kolejnego meetupu Social Selling Hub, który po raz pierwszy odbył się w Avivie. Podczas spotkania, poza starciem gigantów był czas na dyskusję oraz networking. Grzegorz Turniak, Adrian Martinez oraz Paweł Bronikowski podzielili się z uczestnikami swoją wiedzą oraz odpowiedzieli na wiele zadanych pytań.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: LinkedIn vs Facebook

Data: 26.06.2018, godz. 17:00 – 21:00

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

26 czerwca odbył się meetup „Social Selling Hub - LinkedIn vs Facebook”. Pierwsza część spotkania - #SesjaPozytywnychRelacji, prowadzona przez niekwestionowanego mistrza networkingu Grzegorza Turniaka. Kolejnym punktem było zaprezentowanie różnic pomiędzy portalem LinkedIn i Facebook. W debacie oksfordzkiej zmierzyli się Adrian Martinez – ekspert w zakresie marketingu Facebooka oraz Paweł Bronikowski - ekspert w zakresie sprzedaży Linkedina. Debata składała się z trzech części:

·  Budowanie marki osobistej na Facebooku vs LinkedInie - przedstawiono różnice w formach i taktykach komunikacji
   na obu portalach oraz sposoby komunikowania na profilu osobistym oraz firmowym.

·  System reklamowy Facebook vs LinkedIn - omówiono wybrane formy reklamy na obu portalach oraz możliwości
    targetowania grupy docelowej.

·  Generowanie leadów - przedstawiono taktyki generowania kontaktów handlowych na obu portalach

Na zakończenie #RoundTable, czyli dyskusja i ćwiczenia w małych grupach, podczas których uczestnicy spotkania mogli porozmawiać z ekspertami, zadać im szczegółowe pytania oraz podzielić się własnymi doświadczeniami.