Bootcamp Aviva Polska | HackYeah 2018

Jak wykorzystać dane, aby zapewnić klientom lepszą i szybszą obsługę? Czy można podpisać umowę bez wypełniania długich i zbędnych formularzy? To problemy, które omawialiśmy podczas Bootcamp Aviva Polska #Data in #Insurance. Dwa z nich rozwiązaliśmy podczas HackYeah 2018.

Organizator: Aviva Polska

Temat: Bootcamp Aviva Polska | HackYeah 2018

Data: 09.11, godz. 17.30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Dane są motorem biznesu XXI wieku. Wygrywa ten, kto potrafi wykorzystać je tak, aby zapewnić klientom lepszą ofertę i szybszą obsługę. Jako firma cały czas szukamy złotego środka między prywatnością informacji a wykorzystaniem tych, które klienci zgadzają się podać. Nasza ambicja: zero zbędnych pytań – tylko spersonalizowana oferta. 

Podczas wydarzenia Bootcamp Aviva Polska #Data in #Insurance uczestnicy zapoznali się z czterema zadaniami, które przedstawili kolejno: Bartłomiej Pietrusiński, Wioletta Macnar, Bogusława Szyszka – Orłowska i Krzysztof Czekała. Swoją obecnością zaszczycił nas również Adam Uszpolewicz – prezes Avivy. Na koniec każdy mógł oddać swój głos i wybrać pomysły, nad którymi pracowaliśmy podczas HackYeah 2018, a były to: zero pytań i pogromcy mitów (zdrowotnych).  Więcej informacji o hackathonie znajdziesz tutaj.

Zadania

Sprawdź, jakie zagadnienia omówiliśmy podczas Bootcamp Aviva Polska<#Data in #Insurance>.

Zero pytań

Pozyskanie i wstępna analiza dostępnych w sieci danych podmiotów gospodarczych pod kątem oferty ubezpieczenia grupowego/komercyjnego.

Segment of one

Personalizacja oferty dla klienta indywidualnego w oparciu o profile społecznościowe, dane medyczne, dane z activity trackerów i dane publiczne/ogólnodostępne.

Pogromcy mitów (zdrowotnych)

Modelowanie trendów związanych z poważnymi zachorowaniami w rozkładzie geograficznym na podstawie Big Data.

Jak w życiu uniknąć poważnych chorób?

Prewencja i profilaktyka jako sposób na win-win dla ubezpieczyciela i ubezpieczonego.