Social Selling Hub - Jak zaangażować pracowników w komunikację w social media?

Chcesz, by Twoi pracownicy byli zaangażowani w komunikację w social media? Na ostatnim spotkaniu grupy Social Selling Hub dowiedzieliśmy się tego, jak wykorzystać program Employee Advocace, aby pracownicy sami chcieli aktywnie budować swoje marki osobiste. Dodatkowo Paweł Bronikowski opowiedział o tym, jak osoby biorące udział w programie mogą wykorzystać swoją aktywność na LinkedIn do budowania marki eksperckiej i pozyskiwania klientów.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: #TajneMoceLinkedIn: Jak zaangażować pracowników w komunikację w social media?

Data: 20.11, godz. 18:00-20:30

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

W bieżącym roku grupa Social Selling Hub intensywnie pracowała nad stworzeniem metodologii wdrażania strategii employee advocacy. Zespół stworzył autorską metodę, o której podczas ostatniego meetupu #Tajne Moce LinkedIn opowiedział Paweł Bronikowski. 

Prelegent przedstawił pełny workflow angażowania pracowników w komunikację w social media, konwertowania klientów oraz rekrutacji najlepszych pracowników za pośrednictwem LinkedIn. Czego m.in można oczekiwać po wdrożeniu programu employee advocacy? 

- Większość pracowników uzupełni profile osobiste i zrozumie dlaczego jest to ważne.

- Pracownicy chętniej zaangażują się w treści publikowane na profilu firmowym w formie poleceń i komentarzy.

- Pracownicy będą mieli spójną wizję, czym zajmuje się firma i dowiedzą się, jak to komunikować na swoich profilach osobistych.

- Pracownicy przygotują spójną strategię lead generation i lead nurturing z wykorzystaniem social mediów.

- Wzrośnie zaangażowanie pracowników w wykonywane zadania, a rekrutacja potrwa krócej i będzie tańsza.

Takiego spotkania po prostu nie można było przegapić!