Social Selling Hub – #TajneMoceLinkedIn: runda druga

Na ostatnim meetupie „#TajneMoceLinkedIn – runda druga” Grzegorz Turniak wyjaśnił, jak możemy nauczyć się skutecznej komunikacji na LinkedIn. Bazując na własnym doświadczeniu opowiedział, jak w rok zaangażował zupełnie nieaktywne 11 000 osób ze swojej sieci kontaktów.

Organizator: Social Selling Hub

Temat: #TajneMoceLinkedIn: runda druga

Data: 12.03, godz. 18.00-21.00

Miejsce: Aviva, Inflancka 4B – 7 piętro

Każdy może nauczyć się skutecznej komunikacji na LinkedIn. Grzegorz Turniak jeszcze rok temu nie był aktywny na tym portalu, a właśnie został uznany za jedną z 10 najbardziej wpływowych osób na LinkedIn. Plebiscyt „Topowe Głosy Polskiego LinkedIn” przeprowadził e-magazyn re:post. 

Grzegorz miał dużą, liczącą 11 000 kontaktów sieć, ale zupełnie nieaktywną. Jeśli już zdarzyło mu się coś publikować wywoływało to bardzo słabe zaangażowanie. Obecnie publikowane przez niego treści docierają do około 100 000 osób tygodniowo. Dodatkowo aktywność na LinkedIn przynosi mu wymierne korzyści finansowe. O tym, co zrobił, aby osiągnąć takie wyniki opowiedział podczas ostatniego meetupu grupy Social Selling Hub. 

Oprócz praktycznej prelekcji spotkaniu towarzyszył networking przy ciepłej kawie i herbacie.