Zmiany w produktach
Zmiana danych kontaktowych
Zmiana adresu korespondencyjnego lub e-maila
Adres korespondencyjny lub e-mail możesz zmienić po zalogowaniu do MojejAvivy w zakładce „Mój profil”, telefonicznie dzwoniąc pod +48 22 557 44 44 (pon.-pt. 8:00-19:00) lub napisz do nas na bok@aviva.pl (w treści maila wskaż swój numer PESEL oraz numer polisy).
Zmiana numeru telefonu lub adresu zamieszkania
Numer telefonu lub adres zamieszkania możesz zmienić, dzwoniąc pod +48 22 557 44 44 (pon.-pt. 8:00-19:00) lub napisz do nas na bok@aviva.pl (w treści maila wskaż swój numer PESEL oraz numer polisy).
Zmiana danych osobowych
Ubezpieczenia na życie i zdrowie, produkty emerytalne i inwestycyjne
Aby zmienić dane osobowe, zaloguj się do MojejAvivy, wejdź w szczegóły polisy, a następnie zleć zmiany w zakładce „Zlecenia”. Zmianę możesz także zgłosić mailowo lub pocztą tradycyjną.
Inne ubezpieczenia
Jeżeli chcesz zmienić dane w innych produktach m.in. ubezpieczeniu samochodu, domu, mieszkania lub podróży, zadzwoń pod +48 22 557 44 44 (pon.-pt. 8:00-19:00) lub napisz do nas na bok@aviva.pl
OFE
Jeżeli chcesz zmienić dane osobowe członka Aviva OFE, wyślij podpisany formularz zmiany danych na adres: Aviva OFE, ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa
Zmiana Uposażonych
Ubezpieczenia na życie i zdrowie, produkty emerytalne i inwestycyjne
Aby zmienić Uposażonych lub ich procentowy udział w środkach do wypłaty, wejdź w szczegóły polisy i zleć zmiany w zakładce „Uposażeni”. Zmianę możesz także zgłosić mailowo lub pocztą tradycyjną.
OFE
Zgodnie z ustawą, zgłosic zmianę uposażonych w OFE możesz tylko na papierze. Aby zgłosić zmianę, wypełnij i podpisz formularz zgłoszenia zmian a następnie prześlij go pocztą na adres: Aviva OFE, ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa
Zmiana stosunków majątkowych w OFE
Klient otwartego funduszu emerytalnego ma obowiązek zawiadomienia OFE o każdej zmianie uregulowań stosunków majątkowych zgodnie z ustawą z 28.08.1997 r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych Dz.U. nr 139 z 1997 r., poz. 934, z późn. zm.
Potrzebne dokumenty
- W razie zawarcia związku małżeńskiego - poświadczona kopia aktu ślubu lub intercyzy
- W razie rozwodu - dokument potwierdzający orzeczenie rozwodu (wraz z datą uprawomocnienia) oraz poświadczona kopia dokumentów potwierdzających podział środków w okresie małżeńskiej wspólności majątkowej np. akt notarialny stwierdzający podział środków, ugodę zawartą przed sądem lub umowę cywilno-prawna
- W razie ustania wspólności majątkowej - poświadczona kopia dokumentów potwierdzających podział środków w okresie małżeńskiej wspólności majątkowej np. akt notarialny stwierdzający podział środków, ugodę zawartą przed sądem lub umowę cywilno-prawną
Jak zgłosić zmianę?
Podpisany formularz zmiany danych a także pozostałe dokumenty prześlij na adres:
Aviva OFE, ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa
Wypowiedzenie OC
Wypowiedzieć umowę OC możesz w przypadku gdy:
- Kupiłeś samochód z ważnym OC
- Kończy się Twoja obecna umowa i chcesz zmienić ubezpieczyciela
- Twoja obecna umowa automatycznie odnowiła się na kolejny okres ubezpieczenia, a Ty chcesz zmienić ubezpieczyciela
- Twój samochód został zdemontowany i wyrejestrowany
- Twój samochód został skradziony i wyrejestrowany
- Chcesz wypowiedzieć umowę zawieraną na odległość, zgodnie z przysługującym Ci do tego prawem
Złozyć wypowiedzenie możesz po zalogowaniu do MojejAvivy w szczegółach polisy w zakładce „Zlecenia”.
Sprzedaż samochodu
Najprościej zrobisz to przez serwis MojaAviva. W szczegółach polisy wybierz z listy zleceń „Zgłoszenie sprzedaży pojazdu” i uzupełnij datę sprzedaży. Zgłoś sprzedaż w MojejAvivie
Możesz także przesłać zdjęcie lub skan podpisanej umowy kupna-sprzedaży e-mailem na adres: kontakt@aviva.pl lub oryginał pocztą na adres: Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA, ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa.
Korekta danych w ubezpieczeniu samochodu
W MojejAvivie możesz zlecić m.in.:
- Dodanie współwłaściciela
- Zmianę numeru rejestracyjnego
- Zmianę miejsca parkowania nocą
- Poprawę danych samochodu np. marki, typu, rodzaju
Zmiany w płatnościach
W MojejAvivie możesz zmienić częstotliwość opłacania składek za ubezpieczenie na życie i zdrowie, jeżeli jest to zgodne z warunkami ubezpieczenia. Zmianę możesz zlecić w szczegółach polisy w zakładce „Zlecenia”.
Rezygnacja z indeksacji składki
Indeksacja składki i sumy ubezpieczenia to ich podwyższenie, które proponujemy Ci w rocznice ubezpieczenia. Pozwoli to ochronić wysokość świadczeń przed negatywnym wpływem spadku wartości pieniądza w czasie.
Jeśli zgadzasz się na indeksację, wystarczy, że opłacisz nową podwyższoną składkę. Jeśli jednak chcesz, aby Twoja suma ubezpieczenia i składka pozostały bez zmian, możesz zrezygnować z indeksacji. Aby to zrobić, zaloguj się do MojejAvivy. W szczegółach polisy znajdziesz zakładkę „Zlecenia”, gdzie możesz zlecić zmiany związane z rocznicą polisy.
Częściowa wypłata z ubezpieczenia na życie i zdrowie
Pilnie potrzebujesz gotówki na bieżące wydatki? Sprawdź, dlaczego nie warto spieszyć się z decyzją o wypłacie pieniędzy z polisy.
- Przypomnij sobie, dlaczego zdecydowałeś się na polisę na życie. Czy nadal ważna dla Ciebie jest pewność, że Twoi bliscy będą czuć się bezpiecznie, niezależnie od tego, co przyniesie życie?
- Dzięki ubezpieczeniu na życie i zdrowie:
- zapewniasz wsparcie bliskim, w razie gdyby Cię zabrakło,
- możesz również zabezpieczyć swój standard życia, jeśli zachorujesz lub ulegniesz wypadkowi.
- Zwróć uwagę na to, że:
- wypłacona suma obniża sumę ubezpieczenia, czyli kwotę, na którą ubezpieczyłeś swoje życie,
- wypłata z polisy może skrócić czas jej trwania, co może oznaczać utratę ochrony wtedy, gdy będzie ona dla Ciebie najbardziej potrzebna.
- porozmawiaj z Agentem Znajdź Agenta
- zadzwoń do nas - nr tel. 22 557 44 44
- wyślij maila na bok@aviva.pl
Wypłata całkowita z ubezpieczenia na życie i zdrowie
Pilnie potrzebujesz gotówki na bieżące wydatki, a może rozważasz zakup innego ubezpieczenia? Sprawdź, dlaczego nie warto spieszyć się z decyzją o wypłacie całości środków z polisy na życie, co oznacza rezygnację z ubezpieczenia.
- Przypomnij sobie, dlaczego zdecydowałeś się na polisę na życie. Czy nadal ważna dla Ciebie jest pewność, że Twoi bliscy będą czuć się bezpiecznie, niezależnie od tego, co przyniesie życie?
- Dzięki ubezpieczeniu na życie i zdrowie:
- zapewniasz wsparcie bliskim, w razie gdyby Cię zabrakło,
- możesz również zabezpieczyć swój standard życia, jeśli zachorujesz lub ulegniesz wypadkowi.
- Zwróć uwagę na to, że:
- rezygnując z polisy na życie, tracisz ochronę w razie wielu nieprzewidzianych sytuacji,
- jeśli za jakiś czas zdecydujesz się ponownie na ubezpieczenie, wysokość składki będzie obliczana na podstawie Twojego aktualnego wieku i stanu zdrowia, a zawarcie umowy na podobnych warunkach może być niemożliwe,
- umowy dodatkowe mają limitowany wiek wstępu, dlatego może się zdarzyć, że niektóre z nich nie będą już dla Ciebie dostępne,
- rozwiązanie umowy to również utrata możliwości korzystania z ofert specjalnych, którą mają wyłącznie nasi wieloletni Klienci.
- porozmawiaj z Agentem Znajdź Agenta
- zadzwoń do nas - nr tel. 22 557 44 44
- wyślij maila na bok@aviva.pl