Płatności
Sprawdź jak opłacić składkę za ubezpieczenie
Opłać składkę online
Zapłać za ubezpieczenie w serwisie MojaAviva

Jakie polisy mogę opłacić online?
W serwisie MojaAviva możesz zapłacić za ubezpieczenie samochodu, domu lub mieszkania
oraz za ubezpieczenia na życie i zdrowie.
Jak mogę opłacić polisę online?
Zaloguj się lub załóż darmowe konto w serwisie MojaAviva. Następnie przy polisie, którą chcesz opłacić kliknij “Zapłać”.
Jakich metod płatności mogę użyć?
W MojejAvive możesz zapłacić za pomocą karty płatniczej, szybkiego przelewu lub BLIKa.
Płatność automatyczna
Ustaw płatność automatyczną i zapomnij o dokonywaniu płatności

Dla jakich polis mogę włączyć płatność automatyczną?
Z płatności automatycznych możesz skorzystać przy opłacaniu składek za ubezpieczenie na życie i zdrowie.
Jakich metod płatności mogę użyć?
Do płatności automatycznych możesz użyć karty płatniczej lub BLIKa, jeżeli masz konto w bankach: ING, Pekao SA.
Jak mogę włączyć płatność automatyczną?
Zaloguj się do MojejAvivy i wejdź w szczegóły polisy. W zakładce „Płatności” wybierz płatność automatyczną i dodaj kartę, z której będziemy pobierać składki.
Status płatności
Aktualny status opłacanych składek, historię wpłat oraz informację o ewentualnych zaległościach znajdziesz w szczegółach polisy w zakładce „Płatności” w serwisie MojaAviva
Problemy podczas płatności
Płatność za składkę nie powiodła się i mam problem z ponownym jej opłaceniem.
Zapłaciłem składkę za polisę. Kiedy zmieni się jej status?
Dlaczego nie widzę polisy w MojejAvivie po dokonaniu płatności?
Dlaczego płatność automatyczna się nie powiodła?
Częste pytania
Jak opłacać składkę za ubezpieczenie samochodu?
Dlaczego wysokość składki jest inna niż wcześniej?
Jakich innych metod płatności mogę użyć?
Jak przywrócić opłacanie składek za polisę na życie?
Gdzie znajdę numer rachunku dla mojej polisy?
Co zrobić, gdy zapomniałem opłacić składkę?
Jak otrzymać dokument potwierdzenia opłacenia składki?
Czy istnieje możliwość opłacenia tylko zaległej składki?
Dlaczego po opłaceniu składki widnieje niedopłata?
Skąd się bierze nadpłata?
Jak zmienić częstotliwość opłacania składki za polisę na życie?
Potrzebujesz więcej informacji?
Infolinia
Obsługa Klienta poniedziałek - piątek 8:00 - 19:00
Sprzedaż polis poniedziałek - piątek 8:00 - 20:00
Napisz wiadomość e-mail: bok@aviva.pl