Dziękujemy
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu przygotowanego dla naszych Klientów przez Wiceprezes Avivy -
Jolantę Karny.
Jesteśmy przy Tobie - nowy cykl podcastów
Rozpoczęliśmy cykl podcastów „Jesteśmy przy Tobie”. W rozmowach prowadzonych przez znaną dziennikarkę radiową, Agnieszkę Szydłowską, poruszamy różne aspekty dotyczące poczucia bezpieczeństwa. Pierwsze trzy odcinki już są dostępne, a w nich:

„Kiedy życie Cię zaskakuje”
Rozmowa z Agatą Grendą – wieloletnią inicjatorką i promotorką projektów społeczno-kulturalnych oraz Jerzym Kłosowskim – psychoterapeutą i prezesem Fundacji eF kropka – o tym, jak wykorzystać pozornie niesprzyjający czas na zmianę swojego życia na lepsze szukaniu i pozytywnych stron sytuacji, gdy musimy wszystko zacząć od nowa.
„Kiedy starasz się przewidzieć przyszłość”
Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską, filozofką i futorolożką – o wpływie technologii na nasze życie oraz tym, co czeka nas w najbliższych latach.
„Kiedy uczysz dziecko, jak być sobą”
Rozmowa z dr Aleksandrą Piotrowską, psychologiem, społecznym doradcą Rzecznika Praw Dziecka i Komitetu Ochrony Praw Dziecka – o tym, jak pozwolić dziecku być sobą i jak je w tym wspierać oraz jak wypuścić z rąk swój scenariusz dotyczący życia dziecka.
Jesteśmy Firmą Przyjazną Klientowi
Już 8. raz zdobyliśmy Godło Firmy Przyjaznej Klientowi, które jest wyróżnieniem przyznawanym na podstawie wyników niezależnego badania satysfakcji Klientów. Dziękujemy za pozytywne opinie. Po wybuchu pandemii, aż 94%1 Klientów oceniło nas tak samo pozytywnie lub bardziej pozytywnie niż przed jej wybuchem.
Najwyższy wynik otrzymaliśmy od Państwa dla obszarów:
Jakość obsługi Klienta
91% pozytywnych ocen1
Proces zakupowy
90% pozytywnych ocen1
Za co cenią nas Klienci?

- „Szybkość podejmowania decyzji i rzetelność przy ocenie szkody, komunikatywność oraz udzielanie pełnych odpowiedzi.”
- „Ugruntowana pozycja marki, Aviva to firma z tradycją, godna zaufania. Produkty oferowane przez Avivę są zrozumiałe dla klienta, nie ma ukrytych zapisów. Obsługa klienta zawsze jest na najwyższym poziomie.”
- „Błyskawiczne przystosowanie się do nowej rzeczywistości, utrzymanie dobrych wyników, utrzymanie miejsc pracy.”
- „Konkurencyjne oferty, miła i fachowa obsługa, szeroki zakres świadczonych usług.”
Jak działamy w czasie pandemii
Nasi agenci są do Państwa dyspozycji w oddziałach oraz przez telefon i e-mail. Mogą Państwo kontaktować się z nami za pomocą infolinii, formularzy kontaktowych, a wiele spraw można zrealizować w serwisie MojaAviva.

1 Dane z badania Firma Przyjazna Klientowi, edycja 2020, realizowanego metodą CAWI przez firmę badawczą Experience Institute na próbie Klientów Avivy N=1010