Jak zmienić ubezpieczeniowy fundusz kapitałowy?

Zmiany ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych (UFK) umożliwiają Ci efektywne zarządzanie Twoimi inwestycjami. Dyspozycje zmian możesz składać na trzy sposoby.

1. Przez Internet

24 marca 2014 r. serwis iBOK zmieniliśmy na iKonto. Nowy serwis: nowe funkcjonalności i wygląd!
Aktualni użytkownicy iBOKa logują się do serwisu iKonto dotychczasowym loginem i hasłem.

Twoje korzyści:

  • możliwość błyskawicznego reagowania na zmieniającą się sytuację rynkową*
  • wygoda i bezpieczeństwo składanych dyspozycji
  • dostęp on-line do aktualnej informacji o wartości zgromadzonego kapitału i historii złożonych zleceń
  • widok historii płatności i informację o składkach
  • możliwość drukowania potwierdzeń wykonanych zleceń.

Jak aktywować konto internetowe?

  1. przez Internet
    Zarejestruj się na stronie https://ikonto.aviva.pl. Zyskujesz dostęp do aktualnych danych o swoich  ubezpieczeniach.
  2. tradycyjnie
    Wypełniasz Wniosek o iKonto i przesyłasz na adres Avivy (ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa). Dzięki temu zyskasz pełny dostęp, w tym do wykonywania zleceń.
  3. telefonicznie
    podczas rozmowy z konsultantem z Centrum telefonicznym: +48 (22) 557 44 44.

Wniosek o iKonto wystarczy złożyć tylko raz, dla pierwszego ubezpieczenia na życie.

Jak zmieniać fundusze przez Internet?

  • zaloguj się do iKonta 
  • wybierz rachunki, w których chcesz zmienić fundusze
  • określ procentowo docelowy udział nowych funduszy
  • potwierdź kodem SMS, który otrzymasz na podany numer telefonu komórkowego, a zamówienie zostanie przyjęte do realizacji.

Zamnknij szufladę, otwórz iKonto!

2. Telefonicznie

Zamknij szufladę, otwórz iKonto. Od 24.03.2014 r. także przez internet lub telefon. Sprawdź!

Twoje korzyści:

  • możliwość błyskawicznego reagowania na zmieniającą się sytuację rynkową,*
  • łatwość i bezpieczeństwo składanych zleceń,
  • dostęp do aktualnej informacji o wartości zgromadzonego kapitału i historii złożonych zleceń.

Jak aktywować usługę?

  • skontaktuj się z naszym Telecentrum – prześlemy Ci niezbędne dokumenty
  • wypełnij otrzymany od nas wniosek i określ kod PIN na Formularzu kodu PIN
  • podpisz i prześlij te dokumenty na nasz adres, zatrzymując dla siebie jeden egzemplarz wniosku
  • usługę aktywujemy po zarejestrowaniu otrzymanych dokumentów i nadaniu kodu PIN.

infolinia: + 48 22 557 44 44
czynne: pon. – pt., w godz.: 8.00-20.00.

Jak zmieniać fundusze przez telefon?

  • zadzwoń pod numer Telecentrum – poprosimy Cię o podanie losowo wybranych cyfr z kodu PIN, dodatkowo danych Twojej polisy i osobowych
  • określ procentowo docelowy udział funduszy na wskazanym przez Ciebie rachunku lub dla nowych wpłat
  • po potwierdzeniu przez Ciebie zlecenia zostanie ono przyjęte do realizacji.

 

3. Korespondencyjnie

Jak zmieniać fundusze korespondencyjnie?

  • wypełnij specjalny formularz Wniosek zmian UFK (dostępny również u naszych Przedstawicieli ds. Ubezpieczeń i Inwestycji)
  • określ procentowo docelowy udział funduszy w wybranym przez Ciebie rachunku lub we wpłacanej składce (do dyspozycji masz wyłącznie fundusze dostępne w Twoim ubezpieczeniu)
  • prześlij formularz na nasz adres:

    Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
    ul. Inflancka 4b,
00-189 Warszawa

* Dyspozycje złożone w dniu roboczym do godz. 11:00 – będą realizowane według cen jednostek funduszy obowiązujących na następny dzień roboczy, a złożone w dniu roboczym po godz. 11:00 lub w innym dniu – będą realizowane według cen jednostek funduszy obowiązujących na drugi dzień roboczy następujący po dniu złożenia dyspozycji.

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń

+48 22 557 44 44

Infolinia czynna od 8:00 do 17:00