Wypadek (zgłoszenie z ubezpieczenia NNW)
Sprawdź, jak otrzymać wypłatę z ubezpieczenia Grono (również dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny), Moje Bezpieczeństwo Prestiż, a także ubezpieczenia mieszkania, samochodu, podróży
Jakie dokumenty będą potrzebne?
Aby zgłosić zdarzenie, przygotuj poniższe dokumenty.
Wniosek o wypłaty
Trwały uszczerbek na zdrowiu
- Zgłoszenie z ubezpieczenia Moje Bezpieczeństwo Prestiż, Grono (również dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny) Pobierz wniosek
- Zgłoszenie z ubezpieczenia samochodu, domu lub mieszkania, podróży Pobierz wniosek
- Zgłoszenie z ubezpieczenia Moje Bezpieczeństwo Prestiż, Grono (również dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny) Pobierz wniosek
- W przypadku zgłoszenia z ubezpieczenia samochodu, domu lub mieszkania, podróży Pobierz wniosek
Pozostałe dokumenty
- w przypadku uszczerbku - karta leczenia szpitalnego lub historia choroby z pierwszej wizyty po wypadku i dalsze dokumenty z leczenia
- w przypadku śmierci - zdjęcie lub skan aktu zgonu oraz dokumentacja ze szpitala lub z policji o okolicznościach wypadku śmiertelnego
- w przypadku zgłoszenia z Karty Dużej Rodziny - oprócz dokumentacji medycznej dołącz również pisma z policji, prokuratury lub sądu oraz kopię legitymacji szkolnej poszkodowanego
Jak przesłać zgłoszenie?
Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób
E-mailem
Prześlij skany lub zdjęcia dokumentów na:
- Zgłoszenie z ubezpieczenia Moje Bezpieczeństwo Prestiż, Grono - szkody_osobowe@aviva.pl
- Zgłoszenie z ubezpieczenia samochodu, domu lub mieszkania - szkody@aviva.pl
- Zgłoszenie z ubezpieczenia podróży - szkody_travel@aviva.com
Pocztą tradycyjną
Wyślij dokumenty na adres:
Aviva
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa
Jak sprawdzić status zgłoszenia?
Możesz to zrobić na dwa sposoby:
Mailem
Napisz do nas na:
- szkody_osobowe@aviva.pl (ubezpieczenie Moje Bezpieczeństwo Prestiż, Grono)
- szkody@aviva.pl (ubezpieczenie samochodu, domu lub mieszkania)
- szkody_travel@aviva.com (ubezpieczenie podróży)
W wiadomości podaj numer zgłoszenia