Ubezpieczenie Grono (również dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny), Moje Bezpieczeństwo Prestiż
Jak zgłosić zdarzenie?
Potrzebne dokumenty
- Dokumentacja medyczna z procesu leczenia np. karta leczenia szpitalnego lub historia choroby z pierwszej wizyty po wypadku i dalsze dokumenty z leczenia
- W przypadku zgłoszenia z programu “Aviva dla dużych rodzin” - oprócz dokumentacji medycznej dołącz również pisma z policji, prokuratury lub sądu oraz kopię legitymacji szkolnej lub studenckiej poszkodowanego dziecka
Sposoby zgłoszenia zdarzenia
Jeżeli chcesz zgłosić zdarzenie mailem lub przesłać dokumenty pocztą tradycyjną, pobierz, wypełnij i podpisz formualrz:
- Zgłoszenie zdarzenie z ubezpieczenia NNW Grono, Moje Bezpieczeństwo Prestiż Pobierz formularz
- Zgłoszenie zdarzenie za rok szkolny 2018/2019 z ubezpieczenia NNW Grono szkolne Pobierz formularz
Zgłoś zdarzenie w wybrany przez siebie sposób:
- E-mailem
Prześlij zdjęcia dokumentówna adres: szkody_osobowe@aviva.pl - Telefonicznie
Zadzwoń pod numer telefonu +48 22 557 44 44.
Infolinia jest czynna pon.-pt. 8:00-19:00 - Pocztą tradycyjną
Wyślij dokumenty na adres:
Aviva, Dział Likwidacji Szkód Majątkowych i Osobowych
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa