Życie i zdrowie - jak zgłosić zdarzenie?

Śmierć bliskich

Jeśli posiadasz ubezpieczenie grupowe, możesz otrzymać wypłatę w razie śmierci kogoś z Twoich bliskich, np. rodzica, teścia, dziecka

Zgłoś zdarzenie online

  • Nie musisz drukować, podpisywać i skanować formularza
  • Status zgłoszenia sprawdzasz w MojejAvivie
  • Wypłatę z ubezpieczenia możesz otrzymać nawet tego samego dnia

Jakie dokumenty będą potrzebne?

Aby zgłosić zdarzenie, przygotuj poniższe dokumenty.

Wniosek, jeśli zgłosisz zdarzenie mailem lub listownie

Jeśli chcesz otrzymać wypłatę z ubezpieczenia w razie śmierci osoby bliskiej (rodzica, rodzica małżonka, dziecka), pobierz i wypełnij ten formularz:

Wniosek o wypłatę świadczenia rodzinnego

Pozostałe dokumenty

  • kopia odpisu skróconego aktu zgonu osoby bliskiej (rodzica, teścia, dziecka)
  • w przypadku wniosku o wypłatę świadczenia z tytułu urodzenia martwego dziecka dodatkowo kopia odpisu skróconego aktu urodzenia dziecka, kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego 
  • w przypadku wniosku o wypłatę świadczenia z tytułu śmierci rodzica małżonka dodatkowo kopia odpisu skróconego aktu małżeństwa

Jak przesłać zgłoszenie?

Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób

Online

Wypełnij zgłoszenie w serwisie MojaAviva

E-mailem

Prześłij skany lub zdjęcia dokumentów na  bok@aviva.pl

Pocztą tradycyjną

Wyślij dokumenty na adres:

Aviva
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa

Jak sprawdzić status zgłoszenia?

Możesz to zrobić w wygodny dla Ciebie sposób

Online

Sprawdź status zgłoszenia w serwisie MojaAviva

Mailowo

Napisz do nas na bok@aviva.pl

W wiadomości podaj numer zgłoszenia

Telefonicznie

Zadzwoń pod numer telefonu +48 22 557 44 44

Obsługa klienta od poniedziałku do piątku:
8:00-19:00