Śmierć bliskich
Jeśli posiadasz ubezpieczenie grupowe, możesz otrzymać wypłatę w razie śmierci kogoś z Twoich bliskich, np. rodzica, teścia, dziecka
Zgłoś zdarzenie online
- Nie musisz drukować, podpisywać i skanować formularza
- Status zgłoszenia sprawdzasz w MojejAvivie
- Wypłatę z ubezpieczenia możesz otrzymać nawet tego samego dnia
Jakie dokumenty będą potrzebne?
Aby zgłosić zdarzenie, przygotuj poniższe dokumenty.
Wniosek, jeśli zgłosisz zdarzenie mailem lub listownie
Jeśli chcesz otrzymać wypłatę z ubezpieczenia w razie śmierci osoby bliskiej (rodzica, rodzica małżonka, dziecka), pobierz i wypełnij ten formularz:
Pozostałe dokumenty
- kopia odpisu skróconego aktu zgonu osoby bliskiej (rodzica, teścia, dziecka)
- w przypadku wniosku o wypłatę świadczenia z tytułu urodzenia martwego dziecka dodatkowo kopia odpisu skróconego aktu urodzenia dziecka, kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego
- w przypadku wniosku o wypłatę świadczenia z tytułu śmierci rodzica małżonka dodatkowo kopia odpisu skróconego aktu małżeństwa
Jak przesłać zgłoszenie?
Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób
Online
Wypełnij zgłoszenie w serwisie MojaAviva
E-mailem
Prześłij skany lub zdjęcia dokumentów na bok@aviva.pl
Pocztą tradycyjną
Wyślij dokumenty na adres:
Aviva
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa
Jak sprawdzić status zgłoszenia?
Możesz to zrobić w wygodny dla Ciebie sposób