Choroba
Sprawdź, jak otrzymać wypłatę w razie m.in. poważnego zachorowania, pobytu w szpitalu, niezdolności do pracy
Jakie dokumenty będą potrzebne?
Aby zgłosić zdarzenie, przygotuj poniższe dokumenty.
Wniosek o wypłatę
Jeśli chcesz zgłosić:
- poważnego zachorowania
- zachorowania na nowotwór złośliwy
- niezdolności do pracy
- leczenia w szpitalu
lub chcesz skorzystać z ubezpieczenia składki, pobierz i wypełnij ten formularz:
Wniosek o wypłatę - poważne zachorowanie, niezdolność do pracy, nowotwór złośliwy
Jeśli chcesz wnioskować wyłącznie o wypłatę z ubezpieczenia w razie leczenia w szpitalu, pobierz i wypełnij ten formularz:
Wniosek o wypłatę - pobyt w szpitalu
Pozostałe dokumenty
- kopia dowodu osobistego Ubezpieczonego
- w przypadku poważnego zachorowania / zachorowania na nowotwór złośliwy – kopie wyników badań potwierdzających rozpoznanie choroby
- w przypadku leczenia w szpitalu – dokumentacja medyczna z prowadzonego leczenia, w tym: karty leczenia szpitalnego, karty historii choroby i wyniki badań,
- w przypadku niezdolności do pracy (również w ramach ubezpieczenia składki) – kopie dokumentów potwierdzających nieprzerwaną niezdolność do pracy, zwolnień lekarskich, decyzji ZUS, KRUS lub innych organów rentowych
- w przypadku refundacji w ramach umowy RakAssistance – kopia faktury za zakup peruki
- w przypadku rekonwalescencji – kopie zwolnień lekarskich
- dodatkowo w przypadku świadczenia dla małżonka/partnera – kopia dowodu osobistego małżonka/partnera lub kopie aktów urodzenia/małżeństwa
- dodatkowo w przypadku świadczenia dla dziecka – kopia aktu urodzenia dziecka
Jak przesłać zgłoszenie?
Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób
E-mailem
Prześlij skany lub zdjęcia dokumentów na bok@aviva.pl
Pocztą tradycyjną
Wyślij dokumenty na adres:
Aviva
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa
Jak sprawdzić status zgłoszenia?
Status zgłoszenia sprawdzisz online w serwisie MojaAviva w zakładce “Moje szkody i roszczenia”