Życie i zdrowie - jak zgłosić zdarzenie?

Choroba

Sprawdź, jak otrzymać wypłatę w razie m.in. poważnego zachorowania, pobytu w szpitalu, niezdolności do pracy

Jakie dokumenty będą potrzebne?

Aby zgłosić zdarzenie, przygotuj poniższe dokumenty.

Wniosek o wypłatę

Jeśli chcesz otrzymać wypłatę z ubezpieczenia w razie:

  • poważnego zachorowania
  • zachorowania na nowotwór złośliwy
  • niezdolności do pracy
  • leczenia w szpitalu

lub chcesz skorzystać z ubezpieczenia składki, pobierz i wypełnij ten formularz:

Wniosek o wypłatę - poważne zachorowanie, niezdolność do pracy, nowotwór złośliwy

 

Jeśli chcesz wnioskować wyłącznie o wypłatę z ubezpieczenia w razie leczenia w szpitalu, pobierz i wypełnij ten formularz:

Wniosek o wypłatę - pobyt w szpitalu

 

Pozostałe dokumenty

  • kopia dowodu osobistego Ubezpieczonego
  • w przypadku poważnego zachorowania / zachorowania na nowotwór złośliwy – kopie wyników badań potwierdzających rozpoznanie choroby
  • w przypadku leczenia w szpitalu – dokumentacja medyczna z prowadzonego leczenia, w tym: karty leczenia szpitalnego, karty historii choroby i wyniki badań,
  • w przypadku niezdolności do pracy (również w ramach ubezpieczenia składki) – kopie dokumentów potwierdzających nieprzerwaną niezdolność do pracy, zwolnień lekarskich, decyzji ZUS, KRUS lub innych organów rentowych
  • w przypadku refundacji w ramach umowy RakAssistance – kopia faktury za zakup peruki
  • w przypadku rekonwalescencji – kopie zwolnień lekarskich
  • dodatkowo w przypadku świadczenia dla małżonka/partnera – kopia dowodu osobistego małżonka/partnera lub kopie aktów urodzenia/małżeństwa
  • dodatkowo w przypadku świadczenia dla dziecka – kopia aktu urodzenia dziecka

Jak przesłać zgłoszenie?

Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób

E-mailem

Prześłij skany lub zdjęcia dokumentów na  bok@aviva.pl

Pocztą tradycyjną

Wyślij dokumenty na adres:

Aviva
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa

Jak sprawdzić status zgłoszenia?

Możesz to zrobić na dwa sposoby:

Mailowo

Napisz do nas na bok@aviva.pl

W wiadomości podaj numer zgłoszenia

Telefonicznie

Zadzwoń pod numer telefonu +48 22 557 44 44

Obsługa klienta od poniedziałku do piątku: 8:00-19:00