Ubezpieczenie turystyczne

Jak zgłosić szkodę?

Gdy podczas podróży nagle zachorujesz lub przydarzy Ci się wypadek, natychmiast poinformuj nas o tym:

Podczas zgłaszania szkody należy podać następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • numer polisy
  • datę urodzenia
  • datę wyjazdu z Polski
  • datę zdarzenia
  • miejsce zdarzenia
  • informacja o zdarzeniu (okoliczności zdarzenia, objawy choroby itp.)
  • nazwę jednostki medycznej udzielającej pomocy (nazwa i adres szpitala).

Jak zgłosić roszczenie po powrocie z podróży?

Zgłoszenie roszczenia następuje poprzez przesłanie kompletu wymaganych dokumentów na adres:

Aviva TUO SA
Likwidacja Szkód Majątkowych i Osobowych
ul. Inflancka 4b 
00-189 Warszawa

Dokumenty

Wszystkie dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. 

Dokumenty, których będziesz potrzebować:

 

Dokumenty podstawowe

  • oryginał wypełnionego druku - Formularz zgłoszenia roszczenia - podróżne
  • kopia dokumentu tożsamości Uprawnionego oraz, w stosunku do Uprawnionych nie posiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, jego opiekuna prawnego
  • inne dokumenty indywidualnie wskazane przez pracownika Aviva odpowiedzialnego za rozpatrzenie roszczenia.

Dokumenty dodatkowe

  • w przypadku kosztów leczenia, odpowiedzialności cywilnej, bagażu podróżnego - oryginały rachunków, faktur i kwitów kasowych oraz zeznania świadków;
  • w przypadku nieszczęśliwego wypadku - kopia dokumentu wyjaśniającego okoliczności i przyczynę zdarzenia, to jest protokołu wypadkowego, protokołu BHP, notatki służbowej Policji oraz postanowienia Prokuratury lub podanie adresu oraz numeru sprawy placówki prowadzącej postępowanie;
  • w stosunku do Uprawnionych niepełnoletnich, gdy opiekunem nie jest rodzic - kopia prawomocnego postanowienia sądowego o ustanowieniu opiekuna prawnego lub kuratora.
  • w przypadku zlecenia wypłaty świadczenia na konto osoby lub instytucji innej niż Uprawnionego, obligatoryjnie powinno być ono poświadczone notarialnie za własnoręczność podpisu

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00