Samochód - jak zgłosić szkodę?

Sprawdź, jak otrzymać odszkodowanie lub pomoc z ubezpieczenia samochodu

Jestem Klientem Avivy

Chcę otrzymać wypłatę lub pomoc ze swojej polisy

Pomoc i usługi Assistance

W ramach Assistance możesz skorzystać m.in. z holowania, samochodu zastępczego.

Zadzwoń na +48 22 557 44 44 (czynne całą dobę 24/7) i wybierz Assistance.

Uszkodzenie lub kradzież auta

Mój samochód został skradziony, uszkodzony na skutek kolizji lub zdarzeń losowych

Dodatkowe ubezpieczenie szyb

Jeżeli posiadasz dodatkowe ubezpieczenie szyb, zgłoszenie uszkodzenia szyb nie wpłynie na Twoją zniżkę za bezszkodową jazdę na AC w Avivie

Zadzwoń na +48 22 557 44 44  (pon.-pt. 8:00-18:00) i wybierz zgłoszenie szkody. 

Zgłoś uraz lub śmierć z ubezpieczenia NNW

Znajdź warsztat samochodowy

Nie jestem Klientem Avivy

Chcę otrzymać wypłatę z polisy OC sprawcy

Jak sprawdzić status zgłoszenia?

Status swojego zgłoszenia sprawdzisz online w MojejAvivie w zakładce „Moje szkody i roszczenia”, telefonicznie +48 22 557 44 44 (pon.- pt. 8:00-18:00) lub wysyłając wiadomość na szkody@aviva.pl (podaj w wiadomości numer zgłoszenia). Status zgłoszenia z ubezpieczenia NNW sprawdzisz tylko telefonicznie lub przez e-mail.

Częste pytania

Jak zgłosić szkodę krok po kroku?

Jak mogę uzupełnić brakujące dokumenty?

Jak prawidłowo zrobić zdjęcia uszkodzeń pojazdu?

Jak mogę sprawdzić status szkody?

W jakich sytuacjach i jak długo mogę korzystać z samochodu zastępczego?

Nie byłem sprawcą szkody, ale chcę szybko naprawić samochód z mojego AC. Czy to możliwe?

Czy jeśli zgłoszę szkodę, to stracę zniżki na OC i AC?

Co to jest Szkoła Bezpiecznej Jazdy i kiedy mogę z niej skorzystać?

Czy mogę zgłosić szkodę inaczej niż online?

Skontaktuj się z nami

Infolinia

+48 22 557 44 44

Obsługa Klienta poniedziałek - piątek 8:00 - 18:00