Kradzież lub uszkodzenie roweru
Mój rower się zepsuł, został uszkodzony w wypadku lub skradziony
Zgłoś szkodę online
- Szkodę zgłaszasz w dowolnym momencie
- Zgłoszenia dokonasz w kilku prostych krokach
- Wygodnie załączasz dokumenty i sprawdzasz status szkody online
Jakie dokumenty będą potrzebne?
Przed zgłoszeniem szkody, przygotuj poniższe dokumenty
- Zdjęcia uszkodzeń
- Zdjęcia rachunków, faktur za naprawę (jeżeli samodzielnie naprawiłeś uszkodzenie)
- Potwierdzenie zakupu roweru lub wyposażenia (paragon lub faktura)
- Numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania
Jeżeli w chwili zgłoszenia szkody nie posiadasz wszystkich dokumentów, prześlij tylko te, którymi dysponujesz.
Brakujące dokumenty możesz w każdej chwili dołączyć do zgłoszonej szkody w serwisie MojaAviva.
Jak przesłać zgłoszenie?
Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób
Online
Wypełnij zgłoszenie online i załącz zdjęcia dokumentów
E-mailem
Prześlij zdjęcia dokumentów do nas
na adres
szkody@aviva.pl
Pocztą tradycyjną
Wyślij dokumenty na adres:
Aviva
Dział Likwidacji Szkód Majątkowych
i Osobowych
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa
Jak sprawdzić status zgłoszenia?
Możesz to zrobić w wygodny dla Ciebie sposób
Online
Sprawdź status zgłoszenia w serwisie MojaAviva
Pomoc na drodze - Assistance
Sprawdź, co obejmuje ubezpieczenie i jak skorzystać z pomocy
Jakie usługi m.in. obejmuje ubezpieczenie?
- Koszty usprawnienia lub naprawy roweru na miejscu zdarzenia
- Transport do najbliższego warsztatu naprawczego
- Dostęp do praktycznej infolinii dla rowerzystów (np. informacje o trasach rowerowych, imprezach dla rowerzystów)
Jak skorzystać z assistance?
Zadzwoń do nas na +48 22 557 44 44 i wybierz Assistance. Infolinia Assistance jest czynna 24/7.
Podczas rozmowy z konsultantem podaj numer polisy.