OC - szkody wyrządzone innym

Jestem klientem Avivy i zgłaszam szkodę z mojej polisy, gdy np. zalałem sąsiada, mój pies pogryzł przechodnia, moje dziecko wybiło sąsiadowi szybę

Zgłoś szkodę online

  • Szkodę zgłaszasz w dowolnym momencie
  • Zgłoszenia dokonasz w kilku prostych krokach
  • Po wysłaniu wniosku od razu możemy zając się Twoją sprawą

Jakie dokumenty będą potrzebne?

Przed zgłoszeniem szkody, przygotuj poniższe dokumenty

Uszkodzenie własności

  • Dane osoby poszkodowanej (imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania)
  • Zdjęcia wszystkich uszkodzonych elementów nieruchomości oraz uszkodzonych przedmiotów
  • Numer polisy
  • Numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania

Szkoda osobowa

  • Dane osoby poszkodowanej (imię, nazwisko, numer PESEL, e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania)
  • Dane zgłaszającego (imię, nazwisko, numer PESEL, e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania)
  • Krótki opis przyczyn i przebiegu zdarzenia
  • Numer polisy
  • Zdjęcia dokumentacji medycznej osoby poszkodowanej
  • Numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania

Jeżeli w chwili zgłoszenia szkody nie posiadasz wszystkich dokumentów, prześlij tylko te, którymi dysponujesz. 

Brakujące dokumenty możesz w każdej chwili dołączyć do zgłoszonej szkody w serwisie MojaAviva lub przesłać skany na szkody@aviva.pl podając w tytule numer szkody.

Jak przesłać zgłoszenie?

Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób

Online

Wypełnij zgłoszenie online i załącz zdjęcia dokumentów

Telefonicznie

Zadzwoń do nas na
+48 22 557 44 44

Infolinia jest czynna pon.-pt.
8:00-19:00

E-mailem

Prześlij zdjęcia dokumentów do nas
na adres
szkody@aviva.pl

Pocztą tradycyjną

Wyślij dokumenty na adres:

Aviva
Dział Likwidacji Szkód Majątkowych
i Osobowych
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa

Jak sprawdzić status zgłoszenia?

Status zgłoszenia sprawdzisz online w serwisie MojaAviva w zakładce “Moje szkody i roszczenia”