OC - szkody wyrządzone innym
Jestem klientem Avivy i zgłaszam szkodę z mojej polisy, gdy np. zalałem sąsiada, mój pies pogryzł przechodnia, moje dziecko wybiło sąsiadowi szybę
Zgłoś szkodę online
- Szkodę zgłaszasz w dowolnym momencie
- Zgłoszenia dokonasz w kilku prostych krokach
- Po wysłaniu wniosku od razu możemy zając się Twoją sprawą
Jakie dokumenty będą potrzebne?
Przed zgłoszeniem szkody, przygotuj poniższe dokumenty
Uszkodzenie własności
- Dane osoby poszkodowanej (imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania)
- Zdjęcia wszystkich uszkodzonych elementów nieruchomości oraz uszkodzonych przedmiotów
- Numer polisy
- Numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania
Szkoda osobowa
- Dane osoby poszkodowanej (imię, nazwisko, numer PESEL, e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania)
- Dane zgłaszającego (imię, nazwisko, numer PESEL, e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania)
- Krótki opis przyczyn i przebiegu zdarzenia
- Numer polisy
- Zdjęcia dokumentacji medycznej osoby poszkodowanej
- Numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania
Jeżeli w chwili zgłoszenia szkody nie posiadasz wszystkich dokumentów, prześlij tylko te, którymi dysponujesz.
Brakujące dokumenty możesz w każdej chwili dołączyć do zgłoszonej szkody w serwisie MojaAviva lub przesłać skany na szkody@aviva.pl podając w tytule numer szkody.
Jak przesłać zgłoszenie?
Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób
Online
Wypełnij zgłoszenie online i załącz zdjęcia dokumentów
E-mailem
Prześlij zdjęcia dokumentów do nas
na adres
szkody@aviva.pl
Pocztą tradycyjną
Wyślij dokumenty na adres:
Aviva
Dział Likwidacji Szkód Majątkowych
i Osobowych
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa
Jak sprawdzić status zgłoszenia?
Status zgłoszenia sprawdzisz online w serwisie MojaAviva w zakładce “Moje szkody i roszczenia”