Jakie dokumenty będą potrzebne?
Przed zgłoszeniem szkody, przygotuj poniższe dokumenty
Trwały uszczerbek na zdrowiu
- Wypełniony formularz zgłoszenia szkody na osobie Pobierz
- Numer polisy
- Krótki opis przyczyn i przebiegu zdarzenia
- Dokumentacja medyczna z procesu leczenia np. karta leczenia szpitalnego lub historię choroby z pierwszej wizyty po wypadku
- Numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania
Śmierć
- Wypełniony formularz zgłoszenia szkody Pobierz
- Zdjęcie aktu zgonu
- Dokumentacja ze szpitala lub z policji o okolicznościach wypadku śmiertelnego np. notatka policyjna, dokument szpitalny na podstawie którego stwierdzono zgon
- Numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania
Jeżeli w chwili zgłoszenia szkody nie posiadasz wszystkich dokumentów, prześlij tylko te, którymi dysponujesz.
Brakujące dokumenty możesz w każdej chwili dołączyć do zgłoszonej szkody w serwisie MojaAviva lub przesłać skany na szkody@aviva.pl podając w tytule numer szkody.
Jak przesłać zgłoszenie?
Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób
E-mailem
Prześlij zdjęcia dokumentów do nas
na adres
szkody@aviva.pl
Pocztą tradycyjną
Wyślij dokumenty na adres:
Aviva
Dział Likwidacji Szkód Majątkowych
i Osobowych
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa
Jak sprawdzić status zgłoszenia?
Możesz to zrobić w wygodny dla Ciebie sposób