Nieszczęśliwy wypadek psa lub kota
Moje zwierze ucierpiało na skutek nieszczęśliwego wypadku
Zgłoś szkodę online
- Szkodę zgłaszasz w dowolnym momencie
- Zgłoszenia dokonasz w kilku prostych krokach
- Wygodnie załączasz dokumenty i sprawdzasz status szkody online
Jakie dokumenty będą potrzebne?
Przed zgłoszeniem szkody, przygotuj poniższe dokumenty
- Dokumenty potwierdzające poniesione koszty - zdjecia rachunków lub faktur
- Dokumentacja z kliniki weterynaryjnej wskazująca zakres leczenia oraz potwierdzająca poniesione koszty leczenia
- Numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania
Jeżeli w chwili zgłoszenia szkody nie posiadasz wszystkich dokumentów, prześlij tylko te, którymi dysponujesz.
Brakujące dokumenty możesz w każdej chwili dołączyć do zgłoszonej szkody w serwisie MojaAviva.
Jak przesłać zgłoszenie?
Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób
Online
Wypełnij zgłoszenie online i załącz zdjęcia dokumentów
E-mailem
Prześlij zdjęcia dokumentów do nas
na adres
szkody@aviva.pl
Pocztą tradycyjną
Wyślij dokumenty na adres:
Aviva
Dział Likwidacji Szkód Majątkowych
i Osobowych
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa
Jak sprawdzić status zgłoszenia?
Status zgłoszenia sprawdzisz online w serwisie MojaAviva w zakładce “Moje szkody i roszczenia”