Dom i mieszkanie - jak zgłosić szkodę?

Klient Avivy uszkodził moją właśność

Zgłaszam szkodę z polisy sprawcy (OC), gdy klient Avivy np. zalał mi mieszkanie

Zgłoś szkodę online

  • Szkodę zgłaszasz w dowolnym momencie
  • Zgłoszenia dokonasz w kilku prostych krokach
  • Po wysłaniu wniosku od razu możemy zając się Twoją sprawą

Jakie dokumenty będą potrzebne?

Przed zgłoszeniem szkody, przygotuj poniższe dokumenty

Uszkodzenie własności

  • Dane sprawcy i właściciela polisy (imię, nazwisko, numer polisy Aviva)
  • Oświadczenie sprawcy Pobierz
  • Dane osoby poszkodowanej (imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania)
  • Zdjęcia wszystkich uszkodzonych elementów nieruchomości oraz uszkodzonych przedmiotów
  • Zdjęcia rachunków, faktur za naprawę (jeżeli samodzielnie naprawiłeś uszkodzenie)
  • Numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania

Szkoda osobowa

  • Dane osoby poszkodowanej (imię, nazwisko, numer PESEL, e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania)
  • Dane zgłaszającego (imię, nazwisko, numer PESEL, e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania) - jeżeli jest inny niż poszkodowany
  • Krótki opis przyczyn i przebiegu zdarzenia
  • Numer polisy
  • Zdjęcia dokumentacji medycznej osoby poszkodowanej
  • Numer rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania

Jeżeli w chwili zgłoszenia szkody nie posiadasz wszystkich dokumentów, prześlij tylko te, którymi dysponujesz. 

Brakujące dokumenty możesz w każdej chwili dołączyć do zgłoszonej szkody w serwisie MojaAviva lub przesłać skany na szkody@aviva.pl podając w tytule numer szkody.

Jak przesłać zgłoszenie?

Po zebraniu niezbędnych dokumentów przekaż je nam w wybrany przez siebie sposób

Online

Wypełnij zgłoszenie online i załącz zdjęcia dokumentów

Telefonicznie

Zadzwoń do nas na
+48 22 557 44 44

Infolinia jest czynna pon.-pt.
8:00-19:00

E-mailem

Prześlij zdjęcia dokumentów do nas
na adres
szkody@aviva.pl

Pocztą tradycyjną

Wyślij dokumenty na adres:

Aviva
Dział Likwidacji Szkód Majątkowych
i Osobowych
ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa

Jak sprawdzić status zgłoszenia?

Możesz to zrobić w wygodny dla Ciebie sposób

Online

Sprawdź status zgłoszenia w serwisie MojaAviva

(jeśli zdarzenie było zgłoszone online i jesteś osobą poszkodowaną)

E-mailem

Napisz do nas na szkody@aviva.pl

W wiadomości podaj numer zgłoszenia

Telefonicznie

Zadzwoń do nas na +48 22 557 44 44

Infolinia jest czynna pon.-pt. 8:00-18:00