Zgłoszenie szkody krok po kroku

Zgłoszenie szkody
Szkodę najprościej zgłosić online - w dowolnym momencie wygodnie załączasz wszystkie zdjęcia dokumentów i śledzisz status sprawy. Możesz też zgłosić zdarzenie telefonicznie.

Wycena
Wycenę przygotujemy na podstawie przesłanych dokumentów i zdjęć. Jeśli do wyceny będą potrzebne oględziny, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić wizytę rzeczoznawcy.

Wypłata odszkodowania
Wypłata z odszkodowania możliwa już następnego dnia roboczego, na wskazane przez Ciebie konto bankowe.
Zgłoszenie zdarzenia
Wybierz, co chcesz zgłosić
Zalanie
Moja nieruchomość lub wyposażenie zostały zalane.
Zdarzenie losowe
Szkody powstałe w wyniku np. pożaru, silnego wiatru, gradu, przepięcia, powodzi.
Kradzież z włamaniem
Skradziono mi przedmiot z domu, mieszkania lub piwnicy.
OC - szkody wyrządzone innym
Jestem klientem Avivy i zgłaszam szkodę z mojej polisy, gdy np. zalałem sąsiada, mój pies pogryzł przechodnia, moje dziecko wybiło sąsiadowi szybę.
Stłuczenie
Stłukła mi się np. szyba okienna, płyta grzewcza, zlew, szyba wkładu kominkowego lub oszklenie drzwi.
Klient Avivy uszkodził moją własność
Jestem poszkodowanym i zgłaszam szkodę z polisy sprawcy (OC), gdy klient Avivy np. zalał mi mieszkanie.
Nieszczęśliwy wypadek psa lub kota
Moje zwierze ucierpiało na skutek nieszczęśliwego wypadku.
Dewastacja
Ktoś celowo uszkodził moją nieruchomość lub znajdujący się w niej przedmiot.
Kradzież lub uszkodzenie roweru
Mój rower się zepsuł, został uszkodzony w wypadku lub skradziony.
Nieszczęśliwy wypadek
Doznałem urazu na skutek wypadku.
Pomoc i usługi
Aby skorzystać z usług w ramach polisy, zadzwoń na +48 22 557 44 44. Infolinia Assistance jest czynna 24/7.
Jak sprawdzić status zgłoszenia?
Status swojego zgłoszenia sprawdzisz online w MojejAvivie w zakładce „Moje szkody i roszczenia”, telefonicznie +48 22 557 44 44 (pon.- pt. 8:00-19:00) lub wysyłając wiadomość na szkody@aviva.pl (podaj w wiadomości numer zgłoszenia). Status zgłoszenia z ubezpieczenia NNW sprawdzisz tylko telefonicznie lub przez e-mail.
Częste pytania
Jak mogę uzupełnić brakujące dokumenty?
Co zrobic w razie wypadku w domu lub mieszkaniu?
Jakich zabezpieczeń wymagamy, abys mógł otrzymać odszkodowanie z tytułu kradzieży z włamaniem?
Co w przypadku szkody jeśli na polisie jest cesja na bank?
Jak skorzystać z pomocy specjalisty lub pomocy medycznej (assistance)?
Jak mogę sprawdzić status szkody?
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Sprawdź pozostałe pytania
Skontaktuj się z nami
Infolinia
Obsługa Klienta poniedziałek - piątek 8:00 - 19:00