Dom i mieszkanie - jak zgłosić szkodę?

Sprawdź, jak otrzymać odszkodowanie lub pomoc z ubezpieczenia nieruchomości

Jestem Klientem Avivy

Chcę otrzymać wypłatę lub pomoc ze swojej polisy

Uszkodzenie mienia, kradzież i szkody wyrządzone innym

Zalanie, inne zdarzenia losowe, stłuczenia, dewastacja, kradzież, szkody wyrządzone innym (w tym osobowe), kradzież i uszkodzenie roweru

Pomoc i usługi Assistance

W ramach Assistance możesz skorzystać m.in. pomocy hydaulika, elektryka, usług medycznych, assistance rowerowego.

Zadzwoń na +48 22 557 44 44 (czynne całą dobę 24/7) i wybierz Assistance. 

Zgłoś uraz lub śmierć z ubezpieczenia NNW

Nie jestem Klientem Avivy

Jestem poszkodowanym i zgłaszam szkodę z polisy sprawcy (OC), gdy np. Klient Avivy zalał mi mieszkanie lub  pogryzł mnie jego pies

Jak sprawdzić status zgłoszenia?

Status swojego zgłoszenia sprawdzisz online w MojejAvivie w zakładce „Moje szkody i roszczenia”, telefonicznie +48 22 557 44 44 (pon.- pt. 8:00-19:00) lub wysyłając wiadomość na szkody@aviva.pl (podaj w wiadomości numer zgłoszenia). Status zgłoszenia z ubezpieczenia NNW sprawdzisz tylko telefonicznie lub przez e-mail.

Częste pytania

Jak zgłosić szkodę krok po kroku?

Jak mogę uzupełnić brakujące dokumenty?

Co zrobic w razie wypadku w domu lub mieszkaniu?

Jakich zabezpieczeń wymagamy, abys mógł otrzymać odszkodowanie z tytułu kradzieży z włamaniem?

Co w przypadku szkody jeśli na polisie jest cesja na bank?

Jak skorzystać z pomocy specjalisty lub pomocy medycznej (assistance)?

Jak mogę sprawdzić status szkody?

Skontaktuj się z nami

Infolinia

+48 22 557 44 44

Obsługa Klienta poniedziałek - piątek 8:00 - 19:00