Jestem Klientem Avivy
Chcę otrzymać wypłatę lub pomoc ze swojej polisy
Uszkodzenie mienia, kradzież i szkody wyrządzone innym
Zalanie, inne zdarzenia losowe, stłuczenia, dewastacja, kradzież, szkody wyrządzone innym (w tym osobowe), kradzież i uszkodzenie roweru
Pomoc i usługi Assistance
W ramach Assistance możesz skorzystać m.in. pomocy hydaulika, elektryka, usług medycznych, assistance rowerowego.
Zadzwoń na +48 22 557 44 44 (czynne całą dobę 24/7) i wybierz Assistance.
Zgłoś uraz lub śmierć z ubezpieczenia NNW
Nie jestem Klientem Avivy
Jestem poszkodowanym i zgłaszam szkodę z polisy sprawcy (OC), gdy np. Klient Avivy zalał mi mieszkanie lub pogryzł mnie jego pies
Jak sprawdzić status zgłoszenia?
Status swojego zgłoszenia sprawdzisz online w MojejAvivie w zakładce „Moje szkody i roszczenia”, telefonicznie +48 22 557 44 44 (pon.- pt. 8:00-19:00) lub wysyłając wiadomość na szkody@aviva.pl (podaj w wiadomości numer zgłoszenia). Status zgłoszenia z ubezpieczenia NNW sprawdzisz tylko telefonicznie lub przez e-mail.
Częste pytania
Jak zgłosić szkodę krok po kroku?
Jak mogę uzupełnić brakujące dokumenty?
Co zrobic w razie wypadku w domu lub mieszkaniu?
Jakich zabezpieczeń wymagamy, abys mógł otrzymać odszkodowanie z tytułu kradzieży z włamaniem?
Co w przypadku szkody jeśli na polisie jest cesja na bank?
Jak skorzystać z pomocy specjalisty lub pomocy medycznej (assistance)?
Jak mogę sprawdzić status szkody?
Skontaktuj się z nami
Infolinia
Obsługa Klienta poniedziałek - piątek 8:00 - 19:00
Napisz wiadomość e-mail: : szkody@aviva.pl