Dom i mieszkanie - jak zgłosić szkodę?

Sprawdź, jak otrzymać odszkodowanie lub pomoc z ubezpieczenia nieruchomości

Zgłoszenie szkody krok po kroku

krok 1

Zgłoszenie szkody

Szkodę najprościej zgłosić online - w dowolnym momencie wygodnie załączasz wszystkie zdjęcia dokumentów i śledzisz status sprawy. Możesz też zgłosić zdarzenie telefonicznie.

krok 2

Wycena

Wycenę przygotujemy na podstawie przesłanych dokumentów i zdjęć. Jeśli do wyceny będą potrzebne oględziny, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić wizytę rzeczoznawcy.

krok 3

Wypłata odszkodowania

Wypłata z odszkodowania możliwa już następnego dnia roboczego, na wskazane przez Ciebie konto bankowe.

Co chcesz zgłosić?

Zalanie

Moja nieruchomość lub wyposażenie zostały zalane.  

Zdarzenie losowe

Szkody powstałe w wyniku np. pożaru, silnego wiatru, gradu, przepięcia, powodzi.

Stłuczenie

Stłukła mi się np. szyba okienna, płyta grzewcza, zlew, szyba wkładu kominkowego lub oszklenie drzwi.

Kradzież z włamaniem

Skradziono mi przedmiot z domu, mieszkania lub piwnicy.

Dewastacja

Ktoś celowo uszkodził moją nieruchomość lub znajdujący się w niej przedmiot.

Rower

Mój rower się zepsuł, został uszkodzony w wypadku lub skradziony.

Nieszczęśliwy wypadek psa lub kota

Moje zwierze ucierpiało na skutek nieszczęśliwego wypadku.

Nieszczęśliwy wypadek

Doznałem urazu na skutek wypadku.

OC - szkody wyrządzone innym

Jestem klientem Avivy i zgłaszam szkodę z mojej polisy, gdy np. zalałem sąsiada, mój pies pogryzł przechodnia, moje dziecko wybiło sąsiadowi szybę.

Klient Avivy uszkodził moją właśność

Jestem poszkodowanym i zgłaszam szkodę z polisy sprawcy (OC), gdy klient Avivy np. zalał mi mieszkanie.

Pomoc specjalisty

Potrzebuję pomocy specjalisty bo np. zepsuła mi się pralka, pękła rura w kuchni, zepsuł się zamek w drzwiach.

Zadzwoń na +48 22 557 44 44. Infolinia Assistance jest czynna 24/7.

Usługi medyczne

Potrzebuję np. domowej wizyty lekarza, transportu do szpitala po nieszczęśliwym wypadku, rehabilitacji, konsultacji psychologa.

Zadzwoń na +48 22 557 44 44. Infolinia Assistance jest czynna 24/7.

Podróż

Podczas podróży zdarzył mi się wypadek lub choroba.

Częste pytania

Jak mogę uzupełnić brakujące dokumenty?

Co zrobic w razie wypadku w domu lub mieszkaniu?

Jakich zabezpieczeń wymagamy, abys mógł otrzymać odszkodowanie z tytułu kradzieży z włamaniem?

Co w przypadku szkody jeśli na polisie jest cesja na bank?

Jak skorzystać z pomocy specjalisty lub pomocy medycznej (assistance)?

Jak mogę sprawdzić status szkody?

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Sprawdź pozostałe pytania