Z jakiej polisy chcesz zgłosić zdarzenie?
Wybierz rodzaj ubezpieczenia
Jak sprawdzić status zgłoszenia?
Online
Status zgłoszenia sprawdzisz online w serwisie MojaAviva w zakładce „Moje szkody i roszczenia”.
Status zgłoszenia z ubezpieczenia podróży lub ubezpieczeń NNW (Grono, Moje Bezpieczeństwo Prestiż, ubezpieczenie samochodu, domu, mieszkania) sprawdzisz tylko telefonicznie lub przez e-mail.
Telefonicznie lub przez e-mail
Telefon
Zadzwoń na +48 22 557 44 44 (pon-pt 8:00-19:00)
E-mail (w wiadomości podaj numer zgłoszenia)
Ubezpieczenie na życie i zdrowie - bok@aviva.pl; ubezpieczenie szkolne, Moje Bezpieczeństwo Prestiż, Grono - szkody_osobowe@aviva.pl; ubezpieczenie NNW w ramach ubezpieczenia samochodu, domu lub mieszkania - szkody@aviva.pl; ubezpieczenie podróży - szkody_travel@aviva.com
Częste pytania
Jak skorzystać z Assistance?
Czy wypłacimy pieniądze z ubezpieczenia na życie w przypadku śmierci spowodowanej koronawirusem?
Jak i kiedy mogę wnioskować o wypłatę świadczenia z ubezpieczenia na życie i zdrowie?
Co zrobić w razie wypadku samochodowego?
Co w przypadku szkody jeśli na polisie jest cesja na bank?
Skontaktuj się z nami
Infolinia
Obsługa Klienta poniedziałek - piątek 8:00 - 19:00