Szkody i zdarzenia

Dowiedz się, jak zgłosić zdarzenie oraz jak sprawdzić status zgłoszenia

Jak sprawdzić status zgłoszenia?

Online

Status zgłoszenia sprawdzisz online w serwisie MojaAviva w zakładce „Moje szkody i roszczenia”.

Status zgłoszenia z ubezpieczenia podróży lub ubezpieczeń NNW (Grono, Moje Bezpieczeństwo Prestiż, ubezpieczenie samochodu, domu, mieszkania) sprawdzisz tylko telefonicznie lub przez e-mail.

Telefonicznie lub przez e-mail

Telefon

Zadzwoń na +48 22 557 44 44 (pon-pt 8:00-19:00)

E-mail (w wiadomości podaj numer zgłoszenia)

Ubezpieczenie na życie i zdrowie - bok@aviva.pl; ubezpieczenie szkolne, Moje Bezpieczeństwo Prestiż, Grono - szkody_osobowe@aviva.pl; ubezpieczenie NNW w ramach ubezpieczenia samochodu, domu lub mieszkania - szkody@aviva.pl; ubezpieczenie podróży - szkody_travel@aviva.com

Częste pytania

Jak skorzystać z Assistance?

Czy wypłacimy pieniądze z ubezpieczenia na życie w przypadku śmierci spowodowanej koronawirusem?

Jak i kiedy mogę wnioskować o wypłatę świadczenia z ubezpieczenia na życie i zdrowie?

Co zrobić w razie wypadku samochodowego?

Co w przypadku szkody jeśli na polisie jest cesja na bank?

Skontaktuj się z nami

Infolinia

+48 22 557 44 44

Obsługa Klienta poniedziałek - piątek 8:00 - 19:00