MojaAviva

wszystkie Twoje polisy w jednym miejscu

Ubezpieczenia pod ręką

Serwis online MojaAviva to łatwe zarządzanie ubezpieczeniami, inwestycjami i produktami emerytalnymi. Mając konto zyskujesz dostęp do swoich polis z każdego miejsca na świecie i z dowolnego urządzenia. Teraz w MojejAvivie:

Odnowisz i opłacisz

ubezpieczenie komunikacyjne całkowicie przez internet

Zmienisz dane

osób uposażonych oraz fundusze, w które są inwestowane Twoje środki

Sprawdzisz historię

wpłat na polisy życiowe oraz stan Twojego rachunku w OFE

W MojejAvivie możesz także:

  •  powrócić do rozpoczętej wyceny ubezpieczenia komunikacyjnego
  •  kupić ubezpieczenie turystyczne
  •  jednym przyciskiem kupić ponownie ubezpieczenie turystyczne dla tych samych osób (na wniosku automatycznie pojawią się dane z poprzedniej polisy)
  •  sprawdzić zakres swoich ubezpieczeń i harmonogram płatności,
  •  pobrać dokumenty polisowe dla ubezpieczeń domu/mieszkania, samochodu, podróży oraz certyfikaty uczestnictwa dla ubezpieczeń grupowych,
  •  sprawdzić dane kontaktowe swojego agenta.
  •  zmienić adres e-mail, wyrazić zgody marketingowe
  •  zarządzać swoimi inwestycjami w Aviva Investors.

Dodatkowe korzyści z konta w MojejAvivie

Teraz możesz kupić ubezpieczenia taniej. Przygotowaliśmy dla Ciebie także specjalne oferty.

1

Zniżki na ubezpieczenia

W MojejAvivie skorzystasz ze zniżek na ubezpieczenia. Przez MojąAvivę kupisz taniej ubezpieczenie samochodu (-5%), ubezpieczenie turystyczne (-15%).

2

Oferty specjalne

Otrzymasz dostęp do platformy benefitowej Medicover Benefits, gdzie czekają na Ciebie specjalne promocje na usługi.

3

Darmowe przewodniki

12 przewodników turystycznych po najpopularniejszych kierunkach wakacyjnych pobierzesz za darmo w zakładce „Kupony i rabaty”.

Najcześciej zadawane pytania

Jak utworzyć konto w MojejAvivie?

Utworzenie konta w serwisie MojaAviva jest darmowe i zajmie Ci krótką chwilę. Aby to zrobić, wejdź na stronę MojaAviva i podaj swój adres e-mail (za jego pomocą będziesz logować się w serwisie). Następnie zostaniesz poproszony o ustawienie bezpiecznego hasła, którego będziesz używać do logowania. Poprosimy Cię także o podanie swojego imienia i nazwiska. Na wskazany przez Ciebie adres mailowy, wyślemy link aktywacyjny. Wystarczy, że na niego klikniesz, a Twoje konto zostanie aktywowane. O wysłanie linku aktywacyjnego możesz także poprosić konsultanta infolinii, dzwoniąc pod numer +48 22 557 44 44 (od pon. do pt. w godz. 8:00-20:00).

Nie mogę się zalogować – nie pamiętam loginu

Twoim loginem jest Twój adres mailowy. Jeżeli nie pamiętasz, jaki adres został użyty podczas rejestracji do serwisu MojaAviva, możesz go odzyskać, wybierając na stronie logowania opcję „nie pamiętam loginu”. Poprosimy Cię o podanie kilku danych, aby Cię zidentyfikować. Jeżeli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, podamy Ci Twój login.

Nie mogę się zalogować do serwisu MojaAviva – nie pamiętam hasła

Hasło możesz odzyskać klikając na stronie logowania w opcję „nie pamiętam hasła”. Na Twój adres mailowy używany do logowania wyślemy link z instrukcją, jak zresetować i ustawić nowe hasło.

Jak zmienić hasło w serwisie MojaAviva?

W każdej chwili możesz ustawić nowe hasło do logowania w serwisie MojaAviva. Zrobisz to w sekcji „Mój profil” > „Hasło”.

Nie widzę swoich produktów w serwisie MojaAviva. Co zrobić?

Może się zdarzyć, że nasz system nie połączy automatycznie Twojego konta z posiadanymi przez Ciebie produktami. Możesz je dodać samodzielnie. To proste. Po zalogowaniu do serwisu, kliknij w przycisk „Podłącz produkty” i wpisz numer polisy. Produkt zostanie dodany do Twojego konta. Pamiętaj, że w serwisie MojaAviva, oprócz posiadanych przez Ciebie produktów, znajdują się także oferty i rabaty przygotowane specjalnie dla Ciebie.

Kto będzie miał dostęp do moich danych w serwisie MojaAviva?

W Avivie szczególnie dbamy o ochronę danych osobowych naszych Klientów, dlatego Twoje dane dostępne w serwisie MojaAviva będą udostępnione wyłącznie Tobie. Jeżeli skontaktujesz się z nami telefonicznie, Twoje dane zobaczą także konsultant oraz osoby zajmujące się obsługą Twoich produktów. Dzięki temu będziemy mogli szybciej pomóc Ci w sprawie, z którą się do nas zgłosisz. Pamiętaj, aby nikomu nie udostępniać swoich danych do logowania. Jeżeli podejrzewasz, że ktoś nieuprawniony mógł poznać Twój login lub hasło, koniecznie nas o tym poinformuj. W takiej sytuacji zalecamy zmianę hasła – możesz to zrobić samodzielnie w sekcji „Mój profil” > „Hasło” albo dzwoniąc na naszą infolinię.