COVID-19

Ważne informacje i praktyczne wskazówki dla naszych Klientów

Ważne informacje

Trwająca pandemia wymaga od nas wszystkich dużej elastyczności w działaniu. Dbając o dobro naszych Klientów, pracowników i partnerów, zachęcamy do kontaktowania się z nami zdalnie ‒ na pomocą telefonu lub internetu.

Kontakt z Agentem

Agenci służą pomocą telefonicznie, online i bezpośrednio – w oddziałach. Teraz możesz ubezpieczyć życie i zdrowie częściowo lub w pełni online.

Obsługa online

W serwisie dla Klientów MojaAviva możesz m.in.: sprawdzić zakres ochrony, zgłosić zdarzenie, zmienić dane oraz kupić ubezpieczenie.

Kontakt z nami

Nasi Konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania mailowo, telefonicznie lub za pomocą Facebook Messengera.

Wygodnie zarządzaj polisą online

Wybierz interesujący Cię temat i załatw sprawę w serwisie MojaAviva

Szczegóły polisy i zmiana danych

Szkody i zdarzenia

Opłacanie składki i status płatności

Przedłużenie ubezpieczenia, np. samochodu

Sprawdzenie stanu rachunku OFE, IKE, IKZE lub PPK

Zarządzanie inwestycjami

Zamówienie Zielonej Karty

Zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia

Zgłoszenie sprzedaży samochodu

Wypowiedzenie OC

Łatwo odszukaj niezbędne dokumenty

Dla Twojej wygody w jednym miejscu zamieściliśmy ogólne warunki ubezpieczenia (również archiwalne), niezbędne formularze i inne dokumenty obsługowe

Kup ubezpieczenie online

Sprawdź nasze oferty dostępne przez internet 

Ubezpieczenie szkolne NNW Twoje Dziecko

Ubezpieczenie domu lub mieszkania

Częste pytania

Zakres ochrony,
pomoc z ubezpieczenia

Zmiany w ubezpieczeniu

Płatności za polisę

Ubezpieczeniowe fundusze kapitałowe

Zakup ubezpieczenia online

Kontakt z nami

Opinie naszych Klientów

Komentarze o nas i naszych ubezpieczeniach w dobie pandemii

“Słyszałam o darmowym ubezpieczeniu dla lekarzy w dobie pandemii za zachorowanie na COVID-19. To wspaniały pomysł, godny naśladowania. Poza tym wiem, że Aviva wsparła w tym czasie PCK. To wspaniałe inicjatywy, które pojawiają się szybko, gdy coś się dzieje, nie każda firma potrafi tak szybko reagować”.

“Wyrozumiałość i wrażliwość osób z działu obsługi klienta”.

“Mimo epidemii dostępność obsługi Aviva nadal jest bardzo dobra i sprawy załatwiane są na czas”.

“Szybki i zdalny dostęp do informacji”.

Dane z badania Firma Przyjazna Klientowi, edycja 2020, realizowanego metodą CAWI przez firmę badawczą Experience Institute