Ważne informacje
Trwająca pandemia wymaga od nas wszystkich dużej elastyczności w działaniu. Dbając o dobro naszych Klientów, pracowników i partnerów, zachęcamy do kontaktowania się z nami zdalnie ‒ na pomocą telefonu lub internetu.
Kontakt z Agentem
Agenci służą pomocą telefonicznie, online i bezpośrednio – w oddziałach. Teraz możesz ubezpieczyć życie i zdrowie częściowo lub w pełni online.
Obsługa online
W serwisie dla Klientów MojaAviva możesz m.in.: sprawdzić zakres ochrony, zgłosić zdarzenie, zmienić dane oraz kupić ubezpieczenie.
Kontakt z nami
Nasi Konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania mailowo, telefonicznie lub za pomocą Facebook Messengera.
Wygodnie zarządzaj polisą online
Wybierz interesujący Cię temat i załatw sprawę w serwisie MojaAviva
Szczegóły polisy i zmiana danych
Szkody i zdarzenia
Opłacanie składki i status płatności
Przedłużenie ubezpieczenia, np. samochodu
Sprawdzenie stanu rachunku OFE, IKE, IKZE lub PPK
Zarządzanie inwestycjami
Zamówienie Zielonej Karty
Zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia
Zgłoszenie sprzedaży samochodu
Wypowiedzenie OC
Łatwo odszukaj niezbędne dokumenty
Dla Twojej wygody w jednym miejscu zamieściliśmy ogólne warunki ubezpieczenia (również archiwalne), niezbędne formularze i inne dokumenty obsługowe
Kup ubezpieczenie online
Sprawdź nasze oferty dostępne przez internet
Ubezpieczenie na życie nawet na
100 000 zł
Ubezpieczenie szkolne NNW Twoje Dziecko
Ubezpieczenie samochodu
Ubezpieczenie domu lub mieszkania
PPK w Twojej firmie
Opinie naszych Klientów
Komentarze o nas i naszych ubezpieczeniach w dobie pandemii
“Słyszałam o darmowym ubezpieczeniu dla lekarzy w dobie pandemii za zachorowanie na COVID-19. To wspaniały pomysł, godny naśladowania. Poza tym wiem, że Aviva wsparła w tym czasie PCK. To wspaniałe inicjatywy, które pojawiają się szybko, gdy coś się dzieje, nie każda firma potrafi tak szybko reagować”.
“Wyrozumiałość i wrażliwość osób z działu obsługi klienta”.
“Mimo epidemii dostępność obsługi Aviva nadal jest bardzo dobra i sprawy załatwiane są na czas”.
“Szybki i zdalny dostęp do informacji”.
Dane z badania Firma Przyjazna Klientowi, edycja 2020, realizowanego metodą CAWI przez firmę badawczą Experience Institute