COVID-19

Ważne informacje i praktyczne wskazówki dla naszych Klientów

Ważne informacje

Trwająca pandemia wymaga od nas wszystkich dużej elastyczności w działaniu. Dbając o dobro naszych Klientów, pracowników i partnerów, zachęcamy do kontaktowania się z nami zdalnie ‒ na pomocą telefonu lub internetu.

Kontakt z Agentem

Agenci służą pomocą telefonicznie, online i bezpośrednio – w oddziałach. Teraz możesz ubezpieczyć życie i zdrowie częściowo lub w pełni online.

Obsługa online

W serwisie dla Klientów MojaAviva możesz m.in.: sprawdzić zakres ochrony, zgłosić zdarzenie, zmienić dane oraz kupić ubezpieczenie.

Kontakt z nami

Nasi Konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania mailowo, telefonicznie lub za pomocą Facebook Messengera.

Wygodnie zarządzaj polisą online

Wybierz interesujący Cię temat i załatw sprawę w serwisie MojaAviva

Szczegóły polisy i zmiana danych

Szkody i zdarzenia

Opłacanie składki i status płatności

Przedłużenie ubezpieczenia, np. samochodu

Sprawdzenie stanu rachunku OFE, IKE, IKZE lub PPK

Zarządzanie inwestycjami

Zamówienie Zielonej Karty

Zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia

Zgłoszenie sprzedaży samochodu

Wypowiedzenie OC

Łatwo odszukaj niezbędne dokumenty

Dla Twojej wygody w jednym miejscu zamieściliśmy ogólne warunki ubezpieczenia (również archiwalne), niezbędne formularze i inne dokumenty obsługowe

Kup ubezpieczenie online

Sprawdź nasze oferty dostępne przez internet 

Ubezpieczenie na życie nawet na
100 000 zł

Ubezpieczenie szkolne NNW Twoje Dziecko

Ubezpieczenie domu lub mieszkania

Częste pytania

Zakres ochrony,
pomoc z ubezpieczenia

Zmiany w ubezpieczeniu

Płatności za polisę

Ubezpieczeniowe fundusze kapitałowe

Zakup ubezpieczenia online

Kontakt z nami

Opinie naszych Klientów

Komentarze o nas i naszych ubezpieczeniach w dobie pandemii

“Słyszałam o darmowym ubezpieczeniu dla lekarzy w dobie pandemii za zachorowanie na COVID-19. To wspaniały pomysł, godny naśladowania. Poza tym wiem, że Aviva wsparła w tym czasie PCK. To wspaniałe inicjatywy, które pojawiają się szybko, gdy coś się dzieje, nie każda firma potrafi tak szybko reagować”.

“Wyrozumiałość i wrażliwość osób z działu obsługi klienta”.

“Mimo epidemii dostępność obsługi Aviva nadal jest bardzo dobra i sprawy załatwiane są na czas”.

“Szybki i zdalny dostęp do informacji”.

Dane z badania Firma Przyjazna Klientowi, edycja 2020, realizowanego metodą CAWI przez firmę badawczą Experience Institute