Jak zgłosić reklamację?

Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowana przez nas oferta ubezpieczeniowa spełniała Państwa oczekiwania. Gdyby jednak, jakikolwiek aspekt współpracy z Avivą nie spotkał się z Państwa zadowoleniem, będziemy wdzięczni za podzielenie się z nami swoją opinią lub złożenie reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie po ich otrzymaniu, nie później niż w terminie 30 dni od ich otrzymania. Powiadomienie o rozpatrzeniu reklamacji przekażemy bezzwłocznie w formie pisemnej lub innej, uzgodnionej z osobą zainteresowaną.

Pobierz plik: Rekomendowane formy i miejsca składania reklamacji


Zgłoś reklamację


Dane kontaktowe

Odpowiedź na reklamację chcę otrzymać

Dodaj plik

Dołącz wszystkie niezbędne dokumenty (w formacie pdf, jpg) (opcjonalnie)
Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu Twoich danych

Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane przez spółkę z grupy Podmiotów Powiązanych*, której dotyczy przesłane pytanie w celu udzielenia na nie odpowiedzi. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. *Podmioty Powiązane: Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A., Aviva Sp. z o.o., Aviva Powszechne Towarzystwo Emerytalne Aviva Santander S.A. oraz zarządzany przez nią fundusz emerytalny, Aviva Investors Poland Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. oraz zarządzane przez nią fundusze inwestycyjne, z siedzibami w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b oraz ich następcy prawni.

Reklamacja została wysłana

Dziękujemy za wypełnienie formularza

Otrzymaliśmy Twoją reklamację, wkrótce się z Tobą skontaktujemy

Przepraszamy, formularz jest chwilowo niedostępny. Prosimy spróbować później.