Jak zgłosić reklamację?

Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowana przez nas oferta ubezpieczeniowa spełniała Państwa oczekiwania. Gdyby jednak, jakikolwiek aspekt współpracy z Avivą nie spotkał się z Państwa zadowoleniem, będziemy wdzięczni za podzielenie się z nami swoją opinią lub złożenie reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie po ich otrzymaniu, nie później niż w terminie 30 dni od ich otrzymania. Powiadomienie o rozpatrzeniu reklamacji przekażemy bezzwłocznie w formie pisemnej lub innej, uzgodnionej z osobą zainteresowaną.

Pobierz plik: Rekomendowane formy i miejsca składania reklamacji


Zgłoś reklamację


Dane kontaktowe

Odpowiedź na reklamację chcę otrzymać

Dodaj plik

Dołącz wszystkie niezbędne dokumenty (w formacie pdf, jpg)
Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu Twoich danych

Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane przez podmiot z Grupy Aviva, którego dotyczy przesłane pytanie w celu udzielenia na nie odpowiedzi. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Grupa Aviva - Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, z siedzibą w Warszawie, ul. Inflancka 4b, jednostki powiązane z nią w rozumieniu ustawy o rachunkowości oraz zarządzane przez nie fundusze emerytalne i inwestycyjne.

Reklamacja została wysłana

Dziękujemy za wypełnienie formularza

Otrzymaliśmy Twoją reklamację, wkrótce się z Tobą skontaktujemy

Przepraszamy, formularz jest chwilowo niedostępny. Prosimy spróbować później.