Częste pytania

Ubezpieczenie samochodu

Płatności i odnowienia

Jak zapłacić składkę za ubezpieczenie?

Do kiedy muszę opłacić polisę?

Jak przedłużyć ubezpieczenie?

Jestem klientem Avivy. Czy kupując ubezpieczenie mogę liczyć na rabat?

Szkody i roszczenia

Jak zgłosić szkodę z AC?

Co zrobić w razie wypadku samochodowego?

Nie byłem sprawcą szkody, ale chcę szybko naprawić samochód z mojego AC. Czy to możliwe?

Gdzie mogę naprawić swój samochód po wypadku?

Kiedy i jak długo mogę korzystać z samochodu zastępczego?

Zmiany w polisie

Jak zmienić dane na polisie OC i OC/AC?

Jak wypowiedzieć polisę OC?

Jak zgłosić sprzedaż samochodu ubezpieczonego w Avivie?

Inne sprawy

Jakie urządzenia zabezpieczające samochód przed kradzieżą uznaje Aviva?

Jak zamówić Zieloną Kartę lub zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia?

Planuję sprzedaż lub kupno samochodu. Jak przygotować umowę kupna / sprzedaży samochodu?

Co jeśli przy kupowaniu ubezpieczenia podam nieprawidłowe lub niepełne dane?

Samochód ma dwóch właścicieli. Czyje zniżki będą brane pod uwagę przy wyliczaniu składki?

Czym różni się ubezpieczający od właściciela pojazdu?

Brak OC. Co się stanie, jeżeli zapomniałem go wykupić?

Kupuję auto z ubezpieczeniem Avivy. Co dalej?

Co to jest franszyza integralna i udział własny. Czym się różnią?

Co to jest Szkoła Bezpiecznej Jazdy?

Infolinia

+48 22 557 44 44

Obsługa Klienta poniedziałek - piątek 8:00 - 19:00