Często zadawane pytania

Ubezpieczenie domu lub mieszkania

Płatności i odnowienia

Co zrobić, gdy zapomniałem opłacić składkę?

Jak otrzymać potwierdzenie opłacenia składki, po płatności w serwisie MojaAviva?

Jak przedłużyć ubezpieczenie domu i mieszkania?

Szkody i roszczenia

Jak zgłosić szkodę z ubezpieczenia domu lub mieszkania?

Co zrobić w razie wypadku w domu lub mieszkaniu?

Jakich zabezpieczeń wymagamy, abyś mógł otrzymać odszkodowanie z tytułu kradzieży z włamaniem?

Co to jest pomoc medyczna (Medical Assistance)?

Co to jest pomoc domowa (Home Assistance)?

Co w przypadku szkody, jeśli na polisie jest cesja na bank?

Jak mogę się zabezpieczyć przed szkodami wyporządzonymi przez najemcę?

Zakres oferty

Czy w Avivie jest dostępne ubezpieczenie gospodarstwa rolnego?

Czy ubezpieczenie domu lub mieszkania obejmuje również panele słoneczne i fotowoltaniczne?

Czy mogę ubezpieczyć domek letniskowy?

Inne sprawy

Jak potwierdzić cesję z praw z polisy na bank?

Kiedy rozpoczyna się ochrona mojego mieszkania lub domu?

Co to jest wartość odtworzeniowa lokalu?

Jakie przeglądy muszę wykonywać w domu lub mieszkaniu, aby obowiązywało ubezpieczenie?

Nie odnajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami

+48 22 557 44 44

Obsługa Klienta od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00