Ubezpieczenia online - w tym jesteśmy dobrzy!

MojaAviva to nowoczesny serwis do zarządzania ubezpieczeniami online. W MojejAvivie możesz kupować ubezpieczenia w okazyjnych cenach i odnawiać polisy.

14 lutego w przestrzeni #PARTER w Biurze Głównym Avivy odbyło się spotkanie, na którym omawialiśmy strategię cyfryzacji Avivy. Jednym z jej kluczowych elementów jest serwis MojaAviva. W 2018 roku korzystało z niego 300 tysięcy klientów.

MojaAviva – serwis, w którym sam zarządzasz ubezpieczeniami

Obecnie MojaAviva jest najbardziej wszechstronnym systemem umożliwiającym samodzielne zarządzanie ubezpieczeniami w Polsce. MojaAviva gwarantuje szybki dostęp do produktów ubezpieczeniowych z każdego miejsca na świecie i o dowolnej godzinie. Wystarczy urządzenie (komputer, smartfon, tablet) z dostępem do internetu. Najnowszą funkcjonalnością dodaną do MojejAvivy jest platforma umożliwiająca zgłaszanie szkód i roszczeń.

Kup ubezpieczenie przez internet

MojaAviva to rozwiązanie dla osób regularnie korzystających z usług online. MojaAviva łączy w sobie portal usługowy i informacyjny. Za pośrednictwem serwisu można łatwo dokonać zakupu ubezpieczeń, a dodatkowo zyskać zniżkę.

- MojaAviva została stworzona dla klientów, którym zależy na dostępie do ubezpieczeń online. Za pośrednictwem serwisu można łatwo kupić i przedłużyć ubezpieczenie bez konieczności ponownego uzupełniania danych. Chcemy, żeby klienci byli samodzielni, a to zapewnia im MojaAviva. Przy okazji oferujemy użytkownikom serwisu zniżki na nasze produkty – komentuje Adam Uszpolewicz, prezes Avivy.

Obecnie MojaAviva umożliwia:

  • łatwy dostęp do posiadanych polis, produktów inwestycyjnych i emerytalnych,
  • samodzielną zmianę części danych, zmianę uposażonych w ubezpieczeniu na życie, zmianę funduszy i wpłat,
  • szybki zakup ubezpieczenia turystycznego, ubezpieczenia mieszkania i domu, ubezpieczenia samochodu i ubezpieczenia na życie online SmartLife,
  • szybkie odnowienie ubezpieczenia samochodu i ubezpieczenia mieszkania („jeden klik”),
  • dokonanie płatności za ubezpieczenia,
  • zgłaszanie prostych szkód w pełni online, wgląd w status zgłoszonych spraw,
  • wypłaty z ubezpieczeń na zdrowie i życie,
  • łatwy dostęp do danych agenta, a także zamówienie rozmowy z konsultantem,
  • specjalne zniżki na ubezpieczenia Avivy,
  • jednoczesny dostęp do części obsługowej MojejAvivy i strony informacyjnej aviva.pl.

Jakie są ulubione funkcjonalności klientów? Jak podkreśla Adam Uszpolewicz, użytkownicy portalu często korzystają z możliwości zapłacenia składki przez internet. Ponadto chętnie kupują nowe ubezpieczenia i odnawiają je na kolejny okres. Zmieniają także uposażonych, swoje dane i fundusze.

Najlepsza aplikacja ubezpieczeniowa

Serwis dostał już 2 nagrody.

·         W konkursie technologicznym „Lider2017” Gazety Bankowej MojąAvivę uznano za najlepsze rozwiązanie w kategorii „Ubezpieczenia i inne instytucje finansowe”,

·         W konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej w 2018 roku MojąAvivę uznano za najlepszą aplikację ubezpieczeniową.

Zgłoś szkodę online

Ostatnią funkcjonalnością wprowadzoną przez Avivę jest platforma online umożliwiająca zgłaszanie szkód i roszczeń. Rozwiązanie jest dostępne dla użytkowników MojejAvivy. Celem jest całkowite zautomatyzowanie procesu likwidacji szkód dla wszystkich produktów.

Dzięki platformie klient otrzymuje:

·         prostą i dostępną całkowicie online ścieżkę rejestracji i likwidacji roszczeń (dostępna jest likwidacja dla niektórych świadczeń z ubezpieczeń na życie, np. narodziny, śmierć),

·         prostą ścieżkę rejestracji i likwidacji szkód z ubezpieczenia samochodu,

·         intuicyjny formularz, który można wypełnić korzystając z komputera, tabletu, telefonu,

·         informacje o statusie sprawy, jeśli niemożliwa była automatyczna likwidacja,

·         komunikaty o potrzebie załączenia dodatkowych dokumentów i możliwość szybkiego ich przesłania za pośrednictwem platformy,

·         dane o wcześniejszych zgłoszeniach.

Moja Aviva to nie wszystko – komentuje Adam Uszpolewicz – oprócz serwisu oraz platformy obsługi szkód i roszczeń posiadamy także system służący jako wsparcie agentów. Dzięki temu wszystkie wnioski dotyczące ubezpieczenia na życie są obsługiwane online.

Ciągle upraszczamy formularze sprzedaży ubezpieczeń online – mieszkaniowych, samochodowych i podróżnych. W naszej ofercie dostępne jest także pierwsze w Polsce ubezpieczenie na życie online – SmartLife. Uruchomiliśmy także serwis do inwestowania Aviva24.pl. Uważamy, że w obecnym momencie jesteśmy liderem cyfryzacji na rynku ubezpieczeń.